eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToyota Bank - czy dobrą alternatywą dla mBank-u i Inteligo ? › Toyota Bank - czy dobrą alternatywą dla mBank-u i Inteligo ?
    From: "news.aster.pl" <g...@g...gg>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Toyota Bank - czy dobrą alternatywą dla mBank-u i Inteligo ?
    Date: Tue, 13 May 2008 00:50:56 +0200

    Chce założyć nowe (kolejne = drugie) konto. Mam mBankowe i z grubsza jestem
    zadowolony. Ale potrzebuje kolejne - myśle o Inteligo lub Toyota Bank....

    Toyota Bank teraz nęci darmowym kontem z tokenem i kartą na mikroprocesorze.
    Dużej kasy nie mam żeby chronić ją aż tak dobrze, ale sam token to napewno
    pewien bajer.
    http://www.bankier.pl/cf/toyotabank/konto_osobiste.h
    tml Jedynie
    oprocentowanie jest średnie. Open Finance reklamuje konta które dają 7.2%, a
    słyszałem coś że któreś dają prawie 8%. Tak więc Toyota Bank wypada średnio.

    Co polecacie z kont osobistych (najlepiej darmowych - darmowa karta i
    prowadzenie, bez zbędnych (czytaj płatnych) bajerów) ? Czy lepsze będzie
    Inteligo czy Toyota, a może jeszcze jakieś inne ? Zależy mi na niskich
    kosztach i wysokim oprocentowaniu ?

    Czy Toyota nie ma jakichś "ukrytych" kosztów ?

    Toyota Bank

    http://www.bankier.pl/cf/toyotabank/konto_osobiste.h
    tml

    Podstawowa usługa finansowa. Bezpłatne konto osobiste z oszczędnościowym w
    pakiecie, karty debetowe, możliwy limit kredytowy, ubezpieczenia i wygodny
    dostęp przez telefon i internet:

    a.. najlepsze w rankingach Gazety Wyborczej i Open Finance oraz Kuriera
    Finansowego
    b.. bezpłatne konto, token i wszystkie przelewy
    c.. wszystkie bankomaty w Polsce bez opłaty (czwarta i kolejna transakcja
    w miesiącu 4,50 zł),
    d.. nominalne oprocentowanie 3%
    e.. możesz otrzymać miesięczną premię 5 zł przez cały rok
    f.. oprocentowanie bezpłatnego konta oszczędnościowego od 3,60 do 5,60%
    g.. limit kredytowy od 9,5%
    h.. dostęp do konta przez bezpieczny i przyjazny system bankowosci
    internetowej. Zobacz: demo.toyotabank.pl
    i.. do konta wydajemy bezpieczne karty z mikroprocesorem (koszt: 30 zł,
    zwracane):

    --
    Pozdrawiam / Kind Regards,
    Dariusz Denkiewicz