eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToken w VW-DUUUUŻY MINUS › Token w VW-DUUUUŻY MINUS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
    Date: Wed, 10 Nov 2004 18:08:22 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 14
    Sender: g...@o...pl@dial-6337.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <cmti0g$oe$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-6337.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1100106576 782 62.87.243.193 (10 Nov 2004 17:09:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Nov 2004 17:09:36 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:324233
    [ ukryj nagłówki ]

    Po 3 mailach pocztą wewnętrzną (ostatni z pogróżkami związanymi z brakiem
    odpowiedzi :-) dostałam wykładnię postępowania:

    "ODP: Token
    Treść: Szanowna Pani, w związku z upływem terminu ważności tokena prosimy o
    kontakt z konsultantem pod numerem 0 800 103 301 w celu zamówienia nowego
    urządzenia. Nowy token jest wydawany bezpłatnie. Po otrzymaniu przesyłki z
    nowym tokenem prosimy o odesłanie na adres banku poprzedniego tokena."

    Duży minus dla VW za brak informacji o sprawie, za opóźnienia w odpowiedzi
    na pocztę wewn. oraz za odsyłanie na infolinię (zamiast załatwić sprawę po
    zgłoszeniu pocztą wewn.)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1