  • 1. Data: 2004-11-10 13:54:59
    Temat: zabezp. kredytu we frankach
    Od: " " <e...@g...pl>

    Mam w Millennium kredyt w CHF, który jest wypłacany ratach - jeszcze przez
    rok. W związku z malejącym frankiem będę miał niedopłatę. Czy jest jakaś
    możliwość zabezpieczenia się przed tym. Brałem pod uwagę ryzyko wahań kursów
    ale przy odestkach.

    Druga sprawa już drugi raz bank opóźnia mi ratę bo nie dokumentu o a propo
    stanu prac - bank i developer dogadują sie między soba bez mojego udziału.
    Tylko że ja mam opóźnienie z nie mojej winy o którym developer sobie pewnie
    przypomni kiedyś i naliczy odsetki, no i druga rzecz frank potaniał -
    niewielka strata ale jest