  • 21. Data: 2016-12-02 10:06:34
    Temat: Re: Tmobile szarpnął 6zł za kartę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 01.12.2016 o 14:58, J.F. pisze:

    >Nie.
    >Produkt jest produktem, usługi są usługami. Nic się nie zmieniło.
    >Zmienić się może tylko wykształcenie. Nie darmo istnieje - "Ma
    >wykształcenie wyższe, ale brak mu podstawowego". Nieuki były, są i
    >(prawdopodobnie) będą. :(

    Ale nieukow jest wiecej i to oni ustalaja jezyk :-)

    P.S. Jakas audycja byla - jezykoznawcy analizowali "czas zycia" słów w
    internecie, wyszlo im kilkanascie lat.
    Tzn mowa np o takim "selfie".

    Choc tak sie zastanawiam - co oni dokladnie analizowali, ten popularny
    internet w Polsce to akurat ma kilkanascie lat.

    Z drugiej strony - raził mnie np "dżojstik".
    Minelo kilkanascie lat ... teraz to trudno kupic w sklepie ...

    J.

  • 22. Data: 2016-12-02 10:50:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 01-12-2016 o 23:24, Zbynek Ltd. pisze:

    > Też tak mamy.
    > Dzwoniłem. I za 4-tym razem, łącznie po jakichś 45 minutach czekania na
    > łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało w
    > najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali.

    Ja najpierw napisałem na poczcie wewnętrznej, potem rzuciłem tu hasło,
    ale jeszcze nie zajrzałem, czy coś odpowiedzieli.
    P.G.

  • 23. Data: 2016-12-02 11:59:45
    Od: ketiv <k...@n...o2.pl>

    W dniu 2016-12-01 o 09:58, Piotr Gałka pisze:
    > I ja i żona spełniliśmy warunek (Freemium - 200zł) nie pobierania opłaty
    > za kartę, a oba konta obciążyli wczoraj po 6zł opłatą za kartę.
    >
    > Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?
    > P.G.

    Spojrzałem na konto:
    30.11 bank zabrał 6zł
    01.12 bank oddał 6zł :)

  • 24. Data: 2016-12-02 12:43:14
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 02-12-2016 o 11:59, ketiv pisze:

    > 30.11 bank zabrał 6zł
    > 01.12 bank oddał 6zł :)

    Mi też oddał, ale dopiero dziś.
    P.G.

  • 25. Data: 2016-12-02 13:12:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 584090c7$0$15206$6...@n...neostrada.pl

    > Ale przynajmniej odnoszę się z szacunkiem. :-)

    [dziwna miara czasu... co mu odpowiedzieć?...]

    To już coś.

  • 26. Data: 2016-12-03 11:19:36
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Mi też oddał, ale dopiero dziś.

    Wyglada, ze wszyscy mieli pobranie i zwrot w tym samym czasie - najgorsze,
    ze to samo dzialo sie juz w przeszlosci :).