  • 1. Data: 2016-12-01 02:46:50
    Temat: Prezydent Sygma...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Prezydent Sygma podarował mi spieniacz do mleka -- chyba z okazji moich bojów
    sądowych...
    Spieniacz jest integralną częścią ekspresu do kawy -- firmy Amica z Wronek pod JFem.
    ;)
    Do tego dorzucił mi kolejna walizkę -- chyba dowiedział się o tym, że jedną z
    poprzednich
    walizek zarekwirowała mi moja matka a ja -- wybieram się znów do lecznicy...

    Wg mnie ekspres ma nieco za mały zbiornik na wodę.
    Gdy zaparzę kawę i wymieszam ją ze spienionym mlekiem -- opiszę wrażenia.

    Wyciskarka soków z Orange jest bardzo dobra.

    Mam obecnie 3 walizki -- każda jest nieco inna, ale 2 z nich mają kolor samochodu.

    Teraz prezydent Sygma zamierza rzucić na karty coś innego...

  • 2. Data: 2016-12-01 15:33:32
    Temat: Re: Prezydent Sygma...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o1nvf2$dvd$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > walizek zarekwirowała mi moja matka a ja -- wybieram się znów do lecznicy...

    > Wg mnie ekspres ma nieco za mały zbiornik na wodę.

    Nie jest źle. Starczy i na kawę, i na pianę do mleka.

    > Gdy zaparzę kawę i wymieszam ją ze spienionym mlekiem -- opiszę wrażenia.

    Oll Korekt, ale na razie nie poparzyłem się, więc brak mi podstaw
    do roszczenia odszkodowań... No -- ale nie od Kraków zbudowano...

    > Wyciskarka soków z Orange jest bardzo dobra.

    Widać wyraźnie dobrą zmianę -- obecnie prezydent współpracuje z rządem.
    Rząd żąda gniecenia obcych (Orange to obcy kapitał w Rzeczypospolitej!)
    i prezydent daje stosowne narzędzia do wyciskania (dosłownie) ostatnich
    soków z tychże obcych -- z Orange, Lemon (czyli Żółtków! -- jakże u nas
    panoszących się ostatnio!) itd... Precz :) z obcymi w naszej Ojczyźnie!
    Wykupujmy obcych (jak niegdyś obcy wykupywali nas!) i wyciskajmy z nich
    bezlitośnie wszelkie soki!!! Nie miejmy litości ani dla Orange, ani dla
    Lemon... Po tym, jak poznaliśmy owoce :) dawnych transakcji handlowych,
    gniećmy -- gwałt niech się gwałtem odciska, jak mówił Pan Tadeusz w Chłopach...
    [chyba coś poplątałem... gdybym nie poplątał -- linie by były równe...]

    > Mam obecnie 3 walizki -- każda jest nieco inna, ale 2 z nich mają kolor samochodu.

    Prezydent, wiedząc o moich kłopotach z kręgosłupem, zabrania
    mi dźwigania ciężarów i funduje mi walizki na kółkach.

    > Teraz prezydent Sygma zamierza rzucić na karty coś innego...

    Chyba koce...