  • 1. Data: 2016-12-01 09:58:23
    Temat: Tmobile szarpnął 6zł za kartę
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    I ja i żona spełniliśmy warunek (Freemium - 200zł) nie pobierania opłaty
    za kartę, a oba konta obciążyli wczoraj po 6zł opłatą za kartę.

    Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?
    P.G.

  • 2. Data: 2016-12-01 10:01:25
    Temat: Re: Tmobile szarpnął 6zł za kartę
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2016-12-01 o 09:58, Piotr Gałka pisze:

    > Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?
    > P.G.

    Tak, mi też zajumali niesłusznie 6zł.

    Bolek

  • 3. Data: 2016-12-01 10:20:38
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 01-12-2016 o 10:01, Bolek pisze:

    > Tak, mi też zajumali niesłusznie 6zł.

    Zapewne efekt ostatniej aktualizacji systemu :)
    P.G.

  • 4. Data: 2016-12-01 10:26:04
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2016-12-01 o 10:01, Bolek pisze:

    > Tak, mi też zajumali niesłusznie 6zł.
    >
    > Bolek

    a mi 2x18,90 i na jednym z rachunków mam debet
    podobno już wiedzą o problemie i jutro mają zwrócić
    ciekawe tylko ile potem policzą sobie za debet ;-P

    Marcin "lolekanabolek"

  • 5. Data: 2016-12-01 10:38:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-01 o 10:26, lolekanabolek pisze:

    > a mi 2x18,90 i na jednym z rachunków mam debet
    > podobno już wiedzą o problemie i jutro mają zwrócić
    > ciekawe tylko ile potem policzą sobie za debet ;-P

    Pozostaje mi tylko podziwiać poświęcenie i ilość czasu jaki stracicie na
    prostowanie tych "oszczędności" :-)

  • 6. Data: 2016-12-01 10:53:20
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 01-12-2016 o 10:38, z pisze:

    > Pozostaje mi tylko podziwiać poświęcenie i ilość czasu jaki stracicie na
    > prostowanie tych "oszczędności" :-)

    O jakich oszczędnościach piszesz?
    P.G.

  • 7. Data: 2016-12-01 11:05:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-01 o 10:53, Piotr Gałka pisze:
    > O jakich oszczędnościach piszesz?

    Miał być "lepszy" bank i karta za 0 zł. :-)

  • 8. Data: 2016-12-01 11:22:39
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 01-12-2016 o 11:05, z pisze:

    > Miał być "lepszy" bank i karta za 0 zł. :-)

    A... czyli o decyzjach sprzed lat. Myślałem, że o jakichś obecnych
    oszczędnościach.

    Ja założyłem konto w AliorSync bo chciałem tam przenieść kredyt w
    rachunku. W mBanku wtedy opłata roczna (za 5k) była chyba 90zł, a w
    AliorSync 25zł.
    Ale się nie udało :(.
    P.G

  • 9. Data: 2016-12-01 11:28:18
    Od: Bolek <b...@l...com>

    > Zapewne efekt ostatniej aktualizacji systemu :)
    > P.G.

    Musi być tam niezła poruchawa, już wysyłają sms-y z przeprosinami.

    Bolek

  • 10. Data: 2016-12-01 11:28:34
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 01.12.2016 Piotr Gałka <p...@c...pl> napisał/a:

    > Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?

    Nie, wręcz przeciwnie- timobajl ciągle płaci 15 zł
    za używanie karty.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.