  • 11. Data: 2003-11-19 12:08:43
    Temat: Re: Test kart Millennium i innych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krokodylowy <k...@g...pl> > Zestawienie wzięło się stąd że
    chciałem się przesiąść na
    > bezpieczniejszą kartę debetową (Multibanku)lub charge ale wygląda na
    > to że nie jest to zbyt korzystne.

    Ale caly czas mnie zastanawia -bo ostatnia transkacje masz z czerwca - a;e w
    miedzyczasie wpisali, ze karty Millennium rozliczane sa przez dolary i
    pobieraja 1% marzy.
    I ciekaw jestem - ktos teraz placicl karta? Moze gdzies w necie zaplacilby
    dla testow jesli nigdzie nikt nie jedzie?
    Jestem ciekawy - bo oplata wzrosla z 3,5 do 5 zl - jak bedzie z kursami -
    czy dalej beda takie dobre, czy juz nie

  • 12. Data: 2003-11-19 15:23:44
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Jestem ciekawy - bo oplata wzrosla z 3,5 do 5 zl - jak bedzie z kursami -
    > czy dalej beda takie dobre, czy juz nie

    W październiku byłem w Budapeszcie i korzystałem parę razy z VE i VC mille.
    jeśli chodzi o wypłaty wydaje mi się że kurs generalnie nie uległ zmianie
    (tzn. jest tak samo dobry)

    wypłata
    OTP ATM BUDAPES 08/10/03 HUF 10000.00 kwota w pln 177,15
    kurs za 100HUF wychodzi jakieś 1,7715 a średni NBP z 8/10 jest 1,7916

    wypłata
    CREDITANSTALT/SZERVITA BUDAPES 11/10/03 HUF 3000.00 kwota pln 53,61
    kurs za 100HUF 1,787 średni NBP z 10/10 1,7874

    Pozdrawiam
    DzonyBigut

  • 13. Data: 2003-11-20 11:51:26
    Od: "k" <k...@g...pl>

> [...]
    > CREDITANSTALT/SZERVITA BUDAPES 11/10/03 HUF 3000.00 kwota pln 53,61
    > kurs za 100HUF 1,787 średni NBP z 10/10 1,7874

    Czy powyższe transakcje były robione VE i kwoty są bez prowizji?

    Gdybyś podał przykład jakichś transakcji w forintach robionych VC i VE
    to moglibyśmy porównać to czy w przypadku forintów kurs z VC również jest
    lepszy niż VE ... a potem dodałbym ten przykład do zestawienia.