  • 1. Data: 2003-11-18 13:09:22
    Temat: VWBank - zakładanie konta
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Przebrnąłem przez formularz zakładania konta e-direct i wydrukowałem sobie
    urocze 10 stron dokumentów.

    Co mam teraz zrobić? Wysłać im to od razu czy czekać na telefon od nich? Co
    zrobić z jakimś Formularzem Identyfikacyjnym? Iść z tym na pocztę czy co?

    Czy mogę teraz założyć Konto Plus (chyba tak się nazywało?), czy najpierw muszą
    mi uaktywnić ten e-direct?

    PS. Są w tym banku jakieś "kruczki" typu karta VE ważna 3 lata, płatna
    36zł/rok? :D Będę je traktował jako lokacyjne (zamiast Emaxa), więc nie
    potrzebuję żadnych płatnych extra dodatków.

  • 2. Data: 2003-11-18 13:18:20
    Temat: Re: VWBank - zakładanie konta
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 Nov 2003 14:09:22 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Przebrnąłem przez formularz zakładania konta e-direct i wydrukowałem sobie
    >urocze 10 stron dokumentów.
    >
    >Co mam teraz zrobić? Wysłać im to od razu czy czekać na telefon od nich?

    Możesz wysłać nie czekając na telefon. Do mnie nie się nie dodzwonili
    choć podobno próbowali a konto otwarli.

    >PS. Są w tym banku jakieś "kruczki" typu karta VE ważna 3 lata, płatna
    >36zł/rok?

    Karta VE w pakiecie standardowym jest bezpłatna. Nie zauważyłem
    kruczków. Jeśli nie chcesz płacić prowizji za bankomat pamiętaj aby
    wypłacać nie mniej niż 400zł.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Bierność, milczenie tych, którzy nie staną w obronie Ojca i Radia
    będzie przyjęta z radością przez masonerię, będzie w jej i tylko w jej
    interesie, interesie, podkreślmy to, który polega na wymazaniu Polski
    z mapy Europy, osłabieniu Kościoła katolickiego, stworzeniu warunków
    do jego pełnej eliminacji."
    Stanisław Krajski

  • 3. Data: 2003-11-18 13:29:47
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    8...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

    > Co mam teraz zrobić? Wysłać im to od razu czy czekać na telefon od
    > nich? Co zrobić z jakimś Formularzem Identyfikacyjnym? Iść z tym na
    > pocztę czy co?

    Ja zadzwonilem i wezwalem kuriera, ale mozesz i na poczcie.

    > Czy mogę teraz założyć Konto Plus (chyba tak się nazywało?), czy
    > najpierw muszą mi uaktywnić ten e-direct?

    Zaloz oba na raz, zwlaszcza jak chcesz lokowac, jak piszesz.

    > PS. Są w tym banku jakieś "kruczki" typu karta VE ważna 3 lata, płatna
    > 36zł/rok? :D Będę je traktował jako lokacyjne (zamiast Emaxa), więc
    > nie potrzebuję żadnych płatnych extra dodatków.

    Dobry wybor. Kruczek: pilnuj tokena przed zniszczeniem, bo to kosztuje
    100zl.

    --
    Robert