  • 1. Data: 2007-12-23 07:40:57
    Temat: Termin platnosci 1 styczen 2008
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dostalem rachunek z gazowni z taka data.
    Jestem ciekawy, czy w przypadku platnosci z opoznionym terminem, sa
    jakies uregulowania prawne, nakazujace przesunac go o jeden dzien w
    przod czy tyl , gdy wypada w dzein swiateczny, czy tez jest pelna
    dowolnosc, lacznie z pozostawieniem niewykonalnego technicznie terminu?

  • 2. Data: 2007-12-23 08:50:39
    Temat: Re: Termin platnosci 1 styczen 2008
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > jakies uregulowania prawne, nakazujace przesunac go o jeden dzien w
    > przod czy tyl , gdy wypada w dzein swiateczny,

    Art 115 Kodeksu cywilnego

    Darek

  • 3. Data: 2007-12-23 10:30:07
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

  • 4. Data: 2007-12-23 11:58:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Gru, 11:30, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:
> [...]

    dzieki

    > poza tym pisze sie 1 stycznia 2008 :)

    Kiedys pisal do mnie Urzad Miasta Szczecina, a teraz Urzad Miasta
    Szczecin - to i ten styczen tak napisalem ;)

  • 5. Data: 2007-12-23 12:08:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tak przy okazji - mam kredyt w mBanku, to harmonogram jest ustawiony
    tak, ze jesli dzein splaty wypada w dzien wolny, daja dzien
    wczesniejszy jako termin - ale to harmonogram wszystkich rat, tak
    wiec nie mam umowy, ze iles dni od ostatniej raty nastepna - czyli
    dajac pelen harmonogram nie naruszyli KC.

  • 6. Data: 2007-12-23 12:36:02
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    krzysztofsf pisze:

    > Kiedys pisal do mnie Urzad Miasta Szczecina, a teraz Urzad Miasta
    > Szczecin - to i ten styczen tak napisalem ;)

    poruszyles zupelnie inny problem jezykowy. generalnie, nie wdajac sie w
    szczegoly, w polsce uzywa sie zarowno odmienionej formy miasta (np.
    urzad miasta koszalina), jak rowniez nieodmienionej (np. urzad miasta
    lublin). wazna jednak jest konsekwencja (szczecin najwyrazniej jej nie
    posiada :])

    co do pisania DAT, miesiac zapisujemy zawsze w formie odmienionej

  • 7. Data: 2007-12-23 12:47:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Art. 115 K.C.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 8. Data: 2007-12-23 12:50:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Gru, 13:36, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:

    > co do pisania DAT, miesiac zapisujemy zawsze w formie odmienionej

    01-01-2008 :)

  • 9. Data: 2007-12-23 13:05:57
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "krzysztofsf" wrote in message

> [...]
    > przod czy tyl , gdy wypada w dzein swiateczny, czy tez jest pelna
    > dowolnosc, lacznie z pozostawieniem niewykonalnego technicznie terminu?

    przy rachunku z gazowni nie gra roli jak wplacisz np 02.01.2008r.
    przecież gazu Ci nie odetną na drugi dzień ;-)

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 10. Data: 2007-12-23 13:08:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Gru, 14:05, "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl> wrote:

    > przy rachunku z gazowni nie gra roli jak wplacisz np 02.01.2008r.
    >  przecież gazu Ci nie odetną na drugi dzień ;-)

    Ja place z KK Citi, kiedy mam czas zalogowac sie do konta karty, tak
    wiec termin koncowy mi ....
    Chcialem tylko wyjasnic, czy to rzeczywiscie jest nieprawidlowo
    wystawiane, jak mi sie wydawalo.