  • 11. Data: 2004-06-21 15:53:09
    Temat: Re: Telepekao24->Pekao 24 - dostaliscie juz papiery ?
    Od: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>

    On Mon, 21 Jun 2004 14:27:29 +0200, "Piotr W" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >po czorta tam jeszcze siedzisz

    /me dla bankomatów i kredytu odnawialnego (na wszelki wypadek) -
    główne konto mam gdzie indziej :)

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team
    _| _|\____|

  • 12. Data: 2004-06-21 20:09:39
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Ciesielski" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > /me dla bankomatów i kredytu odnawialnego (na wszelki wypadek) -
    > główne konto mam gdzie indziej :)

    każdy kij ma dwa końce
    ja jednak wyleczyłem się z sentymentu do PeKaO SA
    nic mnie już nie przekona :-(((

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 13. Data: 2004-06-22 15:02:16
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Piotr W" <t...@p...onet.pl> wrote in

    /ciach.../

    > po czorta tam jeszcze siedzisz

    Ze wzgledu na dotychczasowa wspolprace - tylko raz bank zaliczyl wpadke
    (wylaczajac mi przez pomylke karte charge), a tak to same plusy. Poza tym
    zaoferowali mi przyzwoite warunki, a skoro do konca roku nowe konto nie
    kosztuje mnie wiecej niz Eurokonto WWW - postanowilem pouzywac je i dopiero
    wtedy podjac decyzje. Oczywiscie mam w zapasie inny r-k, inaczej bardziej
    bym sie wkurzal :)

    Happy end :
    Kilka godzin po napisaniu wczorajszego posta listonosz przyniosl mi dwie
    pierwsze przesylki i juz dzialam na nowym koncie :)

    Wojtek

    --
    - http://www.skrzypinski.com/
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 14. Data: 2004-06-22 15:06:39
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Marek Ciesielski wrote:

    /ciach.../

    > A nie zmieniałeś czasem w czasie trwania poprzedniego konta, miejsca
    > zamieszkania? Mnie część papierów przyszła na normalny adres, a część
    > pod stary - mimo, że od dwóch lat dane adresowe były zmienione :)

    Nie ...ale na szczescie wczoraj wieczorem doszly 2 pierwsze przesylki.
    Moge wiec juz dzialac :)

    Wojtek

  • 15. Data: 2004-06-23 12:21:25
    Od: a...@o...pl

    > Czy ktos przenoszony z Telepekao 24 do tradycyjnego oddzialu dostal juz
    > poczta dokumenty, karty i ma pelen dostep do konta ?

    Heja !

    A ja im podziekowałem. Tak się złożyło, że znalazłem na grupie wątek o
    Xelionie (oddział Pekao - doradcy) i dowiedziałem się, że rachunek jest za 4
    zł/msc, nie ma deklaracji wpłat, funcjonalność przez net taka sama jak
    PEKAO24. Konto w Pekao jest mi potrzebne do wplat do mBanku, przelewów oraz
    zapasowe do karty (place głownie mbankiem, ale wiadomo jak przyjdzie 10-ty ;-
    ). Okazało się, że moja koleżanka pracuje w Xelionie, umowy podpisałem na
    miejscu w mojej pracy, z powrtotem dostałem kurierem razem z kartą Maestro
    (kody pocztą). W sumie powiem, ze to fajny pomysł jak masz problem dzownisz
    do swojego doradcy.

    Jezeli chodzi o Xelion24 (pekao24) to w porówniu do do Eurokonta WWW to
    porażka:
    1. nie widac szczegółów przy przelewach przychodzących,
    2. za krotki opis do przelewów wychodzących,
    3. nie wiem kto projektował menu, ale chyba to robił pierwszy raz - po dwoch
    tygodniach nie moge sie przyzwyczaic do tego balaganu.
    Moze ten zespół co tworzył EuroWWW zajmie się Pekao24. Mam taką nadzieję.

    PS.
    Zadałem pare pytań jeszcze przez poczte w Eurokoncie WWW i totalna zlewka -
    ponad tydzień czekam juz na odpowiedz. Pewnie juz ostatni zgasil swiatło .....

    pozdro,
    Andrew

  • 16. Data: 2004-06-23 12:43:38
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    [ ... ]
    > Ze wzgledu na dotychczasowa wspolprace - tylko raz bank zaliczyl wpadke
    > (wylaczajac mi przez pomylke karte charge), a tak to same plusy.

    to niewątpliwie jesteś szczęśliwym klientem PeKaO SA

    ja kiedyś na marmurowym E-Busines
    w ciągu 1.5 roku 7 wpadek ( !!! )

    na Telepekao24 wsio OK ( no prawie ... )
    do czasu gdy po zmianie na nowy system 26 cyfr ...
    dziewczyny nie dały rady dokonać wpłaty na mój rachunek
    paranoja :-(((
    ( czyt. w arch "Telepekao24 - wplata" )

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 17. Data: 2004-06-24 08:53:50
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    a...@o...pl wrote:

    /ciach.../

    > Jezeli chodzi o Xelion24 (pekao24) to w porówniu do do Eurokonta WWW to
    > porażka:
    > 1. nie widac szczegółów przy przelewach przychodzących,

    Wlasnie zauwazylem :-(

    > 2. za krotki opis do przelewów wychodzących,
    > 3. nie wiem kto projektował menu, ale chyba to robił pierwszy raz - po dwoch
    > tygodniach nie moge sie przyzwyczaic do tego balaganu.

    Masz racje - jest b. malo przejrzyste.

    > PS.
    > Zadałem pare pytań jeszcze przez poczte w Eurokoncie WWW i totalna zlewka -
    > ponad tydzień czekam juz na odpowiedz. Pewnie juz ostatni zgasil swiatło .....

    Ja mialem wiecej szczescia :) No ...odliczamy dni do konca Eurokonta WWW
    - mam nadzieje, ze nie zapomna przeniesc wzorow przelewow i operacja
    pojdzie sprawnie.

    Wojtek

  • 18. Data: 2004-06-24 08:57:22
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Piotr W wrote:

    /ciach.../

    > to niewątpliwie jesteś szczęśliwym klientem PeKaO SA

    Mozliwe. Spodobalo mi sie to, ze kilka razy bank poszedl mi na reke
    ...np. wypowiadalem umowe o karte charge bez regulaminowego
    wyprzedzenia, ale mimo wszystko nie naliczono mi oplat itp. Wymiana
    rozsynchronizowanego tokena rowniez byla blyskawiczna. Wspolpraca
    ukladala mi sie dobrze chyba przede wszystkim dlatego, ze mialem malo
    osobistego/telefonicznego kontaktu z bankiem i prawie wszystko
    zalatwialem za posrednictwem interfejsu WWW :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 19. Data: 2004-06-24 10:04:17
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > Ja mialem wiecej szczescia :) No ...odliczamy dni do konca Eurokonta WWW
    > - mam nadzieje, ze nie zapomna przeniesc wzorow przelewow i operacja
    > pojdzie sprawnie.

    Nie zapomnieli - wszystko jest, ale oczywiście nie wpadli na to, aby gładko
    przenieść przelewy cykliczne - w związku z czym wyręczyłem ich i zleciłem je
    sam - w multi. Przy okazji przeniosłem sobie (wyłamując palce ctrl-c, ctrl-v
    wszystkie wzory przelewów tamże i pekało24 posłuży mi jeno jako niewygodny
    bufor z kredytem odnawialnym, póki go nie spłacę). Sic transit gloria...

    T.

  • 20. Data: 2004-06-24 15:03:33
    Od: a...@o...pl

    [ciach]

    > PS.
    > Zadałem pare pytań jeszcze przez poczte w Eurokoncie WWW i totalna zlewka -
    > ponad tydzień czekam juz na odpowiedz. Pewnie juz ostatni zgasil
    swiatło .....

    A jednak nie. Dziękuję Pani JB z CBE za odpowiedz.
    Jezeli kogoś to zainteresuje:
    "1. W związku z wypowiedzeniem umowy rachunku Eurokonto WWW przez Bank nie
    jest Pan zobowiązany do zwrotu instrumentów wydanych do rachunku (karta, token)
    jak również niezostanie pobrana opłata za prowadzenie rachunku za miesiąc
    czerwiec.
    2.
    W związku z Pana pytaniem dotyczącym odsetek, które naliczą się w miesiacu
    czerwcu zwracam się z uprzejmą prośbą o wskazanie numeru rachunku bankowego,na
    który należy przeksięgować saldo rachunku zamknietego w tym ewentualne
    naliczone odsetki."

    Pozdrawiam,
    Andrew