  • Date: Thu, 24 Jun 2004 10:57:22 +0200
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Telepekao24->Pekao 24 - dostaliscie juz papiery ?

    Piotr W wrote:

    /ciach.../

    > to niewątpliwie jesteś szczęśliwym klientem PeKaO SA

    Mozliwe. Spodobalo mi sie to, ze kilka razy bank poszedl mi na reke
    ...np. wypowiadalem umowe o karte charge bez regulaminowego
    wyprzedzenia, ale mimo wszystko nie naliczono mi oplat itp. Wymiana
    rozsynchronizowanego tokena rowniez byla blyskawiczna. Wspolpraca
    ukladala mi sie dobrze chyba przede wszystkim dlatego, ze mialem malo
    osobistego/telefonicznego kontaktu z bankiem i prawie wszystko
    zalatwialem za posrednictwem interfejsu WWW :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek