  • 1. Data: 2004-06-01 11:49:19
    Temat: Czy sa w polsce jeszcze jakies KK rozliczane w dolarach?
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    Dawniej problemem było to że większość kart rozliczano w dolarach,
    potem przez chwilę było tak żę MC to było euro a Visa dolary, a teraz
    widzę że przegięło się w drugą stronę.
    Dostaję papier z Lukasa ze od jakiegoś czasu Vise rozliczają poprzez
    Euro, sprawdzam Vise w BZWBK - to samo.

    Wolałbym mieć jakąś kartę na wyjadzy do stanów, znajdę jeszcze coś
    takiego czy juz sobie darować?

    (pewnie zostanie nam tylko Amex)

  • 2. Data: 2004-06-01 12:27:31
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu
    .org> napisał w wiadomości
    > Dawniej problemem było to że większość kart rozliczano w dolarach,
    > potem przez chwilę było tak żę MC to było euro a Visa dolary, a teraz
    > widzę że przegięło się w drugą stronę.

    VC z ING BSK

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-06-01 13:08:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    JaKi wrote:

    > VC z ING BSK

    VE Inteligo przelicza na razie przez USD
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-06-01 13:13:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    blad wrote:

    > VE Inteligo przelicza na razie przez USD

    sorki - miala byc kredytowa
    zawsze KK VC BZWBK byla przez dolary, ja teraz mm MC bo specjalnie przez EUR
    chcialem miec rozliczenia
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-06-01 16:18:17
    Od: "Przemysław Kowalik (z domu)" <p...@N...pl>

> [...]
    > to samo.
    >
    > Wolałbym mieć jakąś kartę na wyjadzy do stanów, znajdę jeszcze coś

    AFAIK Visy z KB i Raiffiego. Z Żubra chyba też.

    > (pewnie zostanie nam tylko Amex)

    i DC dla "jelity" (ale to obciążeniówka AFAIK) ;-)

    Przemek

  • 6. Data: 2004-06-01 20:13:52
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 1 Jun 2004 15:13:58 +0200, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    wrote:

    >sorki - miala byc kredytowa
    >zawsze KK VC BZWBK byla przez dolary, ja teraz mm MC bo specjalnie przez EUR
    >chcialem miec rozliczenia
    >*** blad ***

    No wlasnie jak dostalem info od Lukasa to sprawdzilem tez i BZWBK, i
    sie dowiedzialem ze tam juz tez Euro. (i pomyslec ze zakladalem kiedys
    specjalnie MC zeby miec karte rozliczana w euro)

    Moze to w ramach wejscia do unii jakas dyrektywa, albo co bardziej
    prawdopodobne bankom wygodniej jest pracowac w euro.

  • 7. Data: 2004-06-01 21:32:52
    Od: k...@p...onet.pl

    Wszystkie VISY w Citi ida przez USD, a MC przez EURO.

    Pozdrawiam,
    Karciarz01