  • 1. Data: 2004-06-01 13:26:33
    Temat: Telepekao24->Pekao 24 - dostaliscie juz papiery ?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Witajcie,

    Czy ktos przenoszony z Telepekao 24 do tradycyjnego oddzialu dostal juz
    poczta dokumenty, karty i ma pelen dostep do konta ? W jakich odstepach
    czasu wszystko sie odbylo ? Sam odeslalem wszystko co trzeba za
    posrednictwem poczty wew. juz w polowie maja, a wczoraj dostalem
    polecony.... Myslalem, ze to jakies konkrety - tymczasem dostalem list
    przewodni p/t "oferta specjalna" (mniej wiecej taki jak pierwsza wiadomosc
    z poczty wew. sprzed ponad 2 tyg.) i na razie nic wiecej. Ech...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    - http://www.skrzypinski.com/
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 2. Data: 2004-06-01 14:34:52
    Temat: Re: Telepekao24->Pekao 24 - dostaliscie juz papiery ?
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
> [...]
    > przewodni p/t "oferta specjalna" (mniej wiecej taki jak pierwsza wiadomosc
    > z poczty wew. sprzed ponad 2 tyg.) i na razie nic wiecej. Ech...

    Ba ja nawet w poczcie wewnętrznej jeszcze nic nie dostałem.
    W każdym razie do zakładu pracy numer nowego rachunku już poszedł i na
    pewno nie będzie to pekao s.a.
    W tym momencie to zostało mi tylo zdecydować się, czy w ogóle im na te
    "maile" odpowiadać, bo po co trzymać zupełnie niepotrzebne konto.

  • 3. Data: 2004-06-01 18:15:58
    Od: "piotrek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przewodni p/t "oferta specjalna" (mniej wiecej taki jak pierwsza wiadomosc
    > z poczty wew. sprzed ponad 2 tyg.) i na razie nic wiecej. Ech...

    U mnie podobnie.
    Dzisiaj awizo, ide na poczte, myslalem z ze umowa przyszla, a tu cholerka
    jakis swistek z ofertta specjalna.
    Wkurzylem sie, bo na poczcie bylo duszno i staram sie unikac tej "zacnej"
    instytucji

  • 4. Data: 2004-06-01 19:41:26
    Od: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl>

> [...]
    > jakis swistek z ofertta specjalna.
    > Wkurzylem sie, bo na poczcie bylo duszno i staram sie unikac tej "zacnej"

    oni chca sie po prostu pozbyc Klientow :D

  • 5. Data: 2004-06-01 20:19:42
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "piotrek" <p...@o...pl> wrote in

    /ciach..../

    > U mnie podobnie.
    > Dzisiaj awizo, ide na poczte, myslalem z ze umowa przyszla, a tu
    > cholerka jakis swistek z ofertta specjalna.

    A dolaczyli chociaz broszure, o ktorej wspominaja w tym swistku ?
    Bo u mnie nie :) Takie cos przesylac poleconym... daj spokoj.

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-06-01 20:30:27
    Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" wrote:
    > a wczoraj dostalem
    > polecony.... Myslalem, ze to jakies konkrety - tymczasem dostalem list
    > przewodni p/t "oferta specjalna"

    Caly pic polega na tym, ze ta oferta, to wypowiedzenie umowy prowadzenia konta.
    Przeczytajcie dokladnie 3 ostatnie linijki na samym dole, te pisane drobnym
    maczkiem.
    Mi sie smiac chcialo jak to zobaczylem, chwyty jak z reklam ;)

    --
    -o--***--o-
    Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l:BliSki-Wp (at) wp (kropa) pl

  • 7. Data: 2004-06-01 21:13:57
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl> wrote in news:c9j099.3ck.1@BliSki.pl:

    /ciach.../

    > Caly pic polega na tym, ze ta oferta, to wypowiedzenie umowy
    > prowadzenia konta. Przeczytajcie dokladnie 3 ostatnie linijki na samym
    > dole, te pisane drobnym maczkiem.

    Tak tak - co prawda wyslali to osobom, ktore teoretycznie przeczytaly juz
    wczesniej wypowiedzenie w poczcie wew. - ale moze po prostu nie sa w stanie
    wyselekcjonowac tych osob, ktore juz dopelnily formalnosci, wiec wyslali
    wszystkim... ? A moze prawo tego od nich wymaga ? Tak czy siak, od samego
    poczatku widac, ze operacja przeniesienia prowadzona jest dosc chaotycznie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2004-06-21 11:42:10
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in

> [...]

    > przewodni p/t "oferta specjalna" (mniej wiecej taki jak pierwsza
    > wiadomosc z poczty wew. sprzed ponad 2 tyg.) i na razie nic wiecej.

    Update :
    No ladnie ...minal miesiac i kilka dni od czasu odeslania poczta wew.
    wszystkiego co trzeba, a tymczasem wciaz nie mam dostepu do nowego konta. W
    dodatku na tym nowym (jak dla mnie calkiem wirtualnym - wiem tylko jaki ma
    numer) koncie powstal debet (pospieszono sie z przepieciem karty charge) -
    z niesmakiem zasililem je. Za tydzien z hakiem Telepekao24 przestanie
    normalnie funkcjonowac ...czy Pekao zdazy zapewnic wszystkim przenoszonym
    klientom dostep do nowych r-kow... ?

    Wojtek

  • 9. Data: 2004-06-21 12:27:29
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    > Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in
    [ ... ]
    > No ladnie ...minal miesiac i kilka dni od czasu odeslania poczta wew.
    > wszystkiego co trzeba, a tymczasem wciaz nie mam dostepu do nowego konta.

    po czorta tam jeszcze siedzisz

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2004-06-21 15:51:01
    Od: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>

    On 21 Jun 2004 13:42:10 +0200, Wojciech Skrzypinski
    <u...@h...pl> wrote:

> [...]
    >z niesmakiem zasililem je. Za tydzien z hakiem Telepekao24 przestanie
    >normalnie funkcjonowac ...czy Pekao zdazy zapewnic wszystkim przenoszonym

    A nie zmieniałeś czasem w czasie trwania poprzedniego konta, miejsca
    zamieszkania? Mnie część papierów przyszła na normalny adres, a część
    pod stary - mimo, że od dwóch lat dane adresowe były zmienione :)

    Osobiście na dobry adres dostałem piny i karte haseł jednorazowych -
    nr. klienta dostałem od konsultanta - i tam też się dowiedziałem, że
    po konwersji mają stary adres :)

    Trochę mnie rozmieszył, bo zalecił mi osobiste stawiennictwo w
    Oddziale w celu zmiany danych (z Łodzi do Wawy)
    - ale narazie napisałem wewn. emaila - zobaczymy...

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team