  • From: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Telepekao24->Pekao 24 - dostaliscie juz papiery ?
    Date: Mon, 21 Jun 2004 17:51:01 +0200

    On 21 Jun 2004 13:42:10 +0200, Wojciech Skrzypinski
    <u...@h...pl> wrote:

    >Update :
    >No ladnie ...minal miesiac i kilka dni od czasu odeslania poczta wew.
    >wszystkiego co trzeba, a tymczasem wciaz nie mam dostepu do nowego konta. W
    >dodatku na tym nowym (jak dla mnie calkiem wirtualnym - wiem tylko jaki ma
    >numer) koncie powstal debet (pospieszono sie z przepieciem karty charge) -
    >z niesmakiem zasililem je. Za tydzien z hakiem Telepekao24 przestanie
    >normalnie funkcjonowac ...czy Pekao zdazy zapewnic wszystkim przenoszonym
    >klientom dostep do nowych r-kow... ?

    A nie zmieniałeś czasem w czasie trwania poprzedniego konta, miejsca
    zamieszkania? Mnie część papierów przyszła na normalny adres, a część
    pod stary - mimo, że od dwóch lat dane adresowe były zmienione :)

    Osobiście na dobry adres dostałem piny i karte haseł jednorazowych -
    nr. klienta dostałem od konsultanta - i tam też się dowiedziałem, że
    po konwersji mają stary adres :)

    Trochę mnie rozmieszył, bo zalecił mi osobiste stawiennictwo w
    Oddziale w celu zmiany danych (z Łodzi do Wawy)
    - ale narazie napisałem wewn. emaila - zobaczymy...

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team