  • 41. Data: 2010-07-01 20:18:37
    Temat: Re: Tauron - ile w koncu udalo sie trafić?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    news:i0hmdv$esc$5@inews.gazeta.pl...
    > Fidelio in news:i0g0pi$a7v$1@news.onet.pl
    >>> news:Titus_Atomicus-F6008B.12044230062010@news.onet.
    pl

    > rozumiem,że gdzies zrobilem blad ortograficzny. sorry.

    nie chodzi o błedy orto.
    chodzi o błędy poznawczne.

    george

  • 42. Data: 2010-07-01 21:35:50
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    george in news:4c2cf7a7$0$17091$65785112@news.neostrada.pl
    [............]
    > nie bardzo wiem o czym mówisz

    chodzi mi o prosta sprawe,zwaną ciekawostką: jak _formalnie_ wyglada to
    ustawianie ceny emisji? Gradowe spotykaja sie z duzymi? Z iloma? Z ktorymi?
    Mowi ile chce, oni mowia, żeby sobie poszedł, on idzie spac i nastepnego
    dnia mowi , że ustali mniejsza cene za jednostke? Ergo: duzi wiedza,po ile
    beda akcje zanim dowiedza sie o tym po ogloszeniu emisji drobni?
    Zasugerowalem dyskrecjonalnosc w gruncie rzeczy sugerujac taką jakby
    mafijność ustalania ceny emisji, bo jest to jakies sterowanie przez
    duzych... Tak mniej wiecej rozumialem moje pytanie.

  • 43. Data: 2010-07-02 00:55:21
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    george in news:4c2cf81f$0$17100$65785112@news.neostrada.pl
    [..........]
    > nie chodzi o błedy orto.
    > chodzi o błędy poznawczne.
    > george

    kiedy uważasz, że zarobiłeś?

    (bo ja jestem zacofańcem-tradycjonalistą: wówczas, gdy moge sprzedac za
    wiekszą sume,
    niz kupiłem; stara szkola z ziemi obiecanej. A czy tak sprzedam, kiedy tak
    sprzedam, czy w ogole bede mogl tak kiedyklowiek sprzedać - to insza
    inszość)

  • 44. Data: 2010-07-02 07:47:24
    Od: g...@v...pl

> [...]
    > niz kupiłem; stara szkola z ziemi obiecanej. A czy tak sprzedam, kiedy tak
    > sprzedam, czy w ogole bede mogl tak kiedyklowiek sprzedać - to insza

    jak kupię, poczekam i sprzedam za wiecej.
    przed sprzedażą to tylko miraże.

    george

  • 45. Data: 2010-07-02 07:52:38
    Od: g...@v...pl

> [...]
    > mafijność ustalania ceny emisji, bo jest to jakies sterowanie przez
    > duzych... Tak mniej wiecej rozumialem moje pytanie.

    skieruj zapytanie do ministra.
    Nie byłem przy tym. Anyway, jak Warset kojarzy oferty ?
    Zdaje sie chodzi o to aby zaszedł największy możliwy "obrót", cena jest
    jedynie pochodną. Myśle że spotyka / telekonferuje z tymi co deklarują zakup
    np 5% akcji oferowanych i tak sobie z nimi dyskutuje po jakiej cenie skłonni
    są kupić oraz o tym po ile on chce sprzedać. Takie zywkłe targowisko.

    george