    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Tauron - ile w koncu udalo sie trafić?
    Date: Thu, 1 Jul 2010 23:35:50 +0200

    george in news:4c2cf7a7$0$17091$65785112@news.neostrada.pl
    [............]
    > nie bardzo wiem o czym mówisz

    chodzi mi o prosta sprawe,zwaną ciekawostką: jak _formalnie_ wyglada to
    ustawianie ceny emisji? Gradowe spotykaja sie z duzymi? Z iloma? Z ktorymi?
    Mowi ile chce, oni mowia, żeby sobie poszedł, on idzie spac i nastepnego
    dnia mowi , że ustali mniejsza cene za jednostke? Ergo: duzi wiedza,po ile
    beda akcje zanim dowiedza sie o tym po ogloszeniu emisji drobni?
    Zasugerowalem dyskrecjonalnosc w gruncie rzeczy sugerujac taką jakby
    mafijność ustalania ceny emisji, bo jest to jakies sterowanie przez
    duzych... Tak mniej wiecej rozumialem moje pytanie.