  • 1. Data: 2010-06-29 20:43:22
    Temat: "OBCY " rozbili samolot i wzięli mózgi ofiar z PISu w celu odczytania tajemnic.A może Rosjanie?
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Wspólpracowały przy tym wywiady KGB,MOSAD,CIA i kilka innych.To wie tylko
    Charlie delta.
    Może już dośc tej polityki.Szkoda,że nikt nie wiedział o spadkach,na których
    zarobić można dziś było wielką kasę.

  • 2. Data: 2010-06-29 20:49:20
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    5 ostatnich Twoich wątków było na tematy polityczne.
    A jak mówisz o wielkiej kasie do zarobienia w jeden dzień, to tylko
    pokazujesz jakim jesteś ignorantem.

  • 3. Data: 2010-06-29 20:53:36
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
    >5 ostatnich Twoich wątków było na tematy polityczne.
    > A jak mówisz o wielkiej kasie do zarobienia w jeden dzień, to tylko
    > pokazujesz jakim jesteś ignorantem.

    Nad nim jest 6 wątków bredni w oparach łyskacza.
    OK posłuchajta Bery Łajta.
    Żegnam te poj..baną grupę, szczekaczkę PiS raz na zawsze.

    Amen

  • 4. Data: 2010-06-29 21:45:30
    Temat: Dziękuję
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Wypada podziękowac trzem osobom, które mnie tutauj właśnie, bezinteresownie,
    bardzo dużo nauczyły.
    Te czasy już minęły; została komercha, partyjna szczekaczka i paru pojebów.

    Dieter, Mieciu, Skiba - dzięki.

  • 5. Data: 2010-06-29 21:59:01
    Temat: Re: Dziękuję
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    > bardzo dużo nauczyły.
    > Te czasy już minęły; została komercha, partyjna szczekaczka i paru pojebów.

    Parabola nie zadziałała i stąd ta wściekłość?

    Powyższe to też chyba parabola

    "gatunek literatury moralistyczno-dydaktycznej, którego cechy formalne
    (schematyzm fabuły, uproszczona konstrukcja postaci, obiektywny narrator,
    selekcja realiów) służą właściwemu odczytaniu alegorycznego lub
    symbolicznego znaczenia przedstawionego świata, przekazaniu prawdy moralnej."

    pozdrawiam
    kc

  • 6. Data: 2010-06-29 22:22:25
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Parabola nie zadziałała i stąd ta wściekłość?

    Skippy nie bądź mięczak. Mój UPR przegrywa od nocnej zmiany, a ja nie
    wymiękam. Ja rozumie nici z paraboli no i jeszcze przelaewający czarę
    goryczy Charlie, ale to nie powód żeby rejterować z placu boju.

    Gdzie indziej usłyszysz tak wspaniałe wywody Fatso o srebrnych
    nocnikach właśnie co wygranych na Ebay'u jak nie na
    pl.biznes.wgpw ?.

    Ja bym nie rezygnował .... Głowa do góry. Zaraz Kaczor przepierdoli
    drugą turę wyborów (na złość Charliemu) i już bedziesz mógł odetchnąć
    z ulgą.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-06-29 22:52:09
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Endriu dzięki:)

    Masz w prezencie za te miłe słowa najnowsze odkrycie:
    Bolek i Lolek.

    http://bi.gazeta.pl/im/0/5303/z5303930X.jpg

    Żegnam ostatecznie i na nic juz tutaj nie odpowiem.

  • 8. Data: 2010-06-30 05:59:10
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    W tradingu też jesteś taki tytan emocjonalny?

  • 9. Data: 2010-06-30 08:29:50
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Czy Twoje nagłe i ogromne rozgoryczenie to efekt wczorajszych spadków i
    rozbicia wsparcia na 2300 pkt ???
    W związku z tym całą prognozę odbicia i powrotu w okolice 2600 pkt. diabli wzięli?
    Z punktu widzenia danych makroekonomicznych napływających ze świata i
    wyprzedzających wskaźników koniunktury, rozpoczęte kilka tygodni temu spadki
    są jak najbardziej logiczne.
    Z punktu widzenia AT się nie wypowiadam, bo się na tym nie znam.

  • 10. Data: 2010-06-30 09:25:06
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spadki
    > są jak najbardziej logiczne.
    > Z punktu widzenia AT się nie wypowiadam, bo się na tym nie znam.

    No sory za niesłowność, ale muszę:
    http://ifutures.pl/

    Wczoraj był gruby PPZ a nie załamanie się czegokolwiek

    Sławek, ta grupa to szambo.
    I tak rok za późno przestaje przynosić sobie wstyd pisząc tutaj.

    bye