  • 31. Data: 2010-06-30 16:52:41
    Temat: Re: Tauron - ile w koncu udalo sie trafić?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Mroziu" <m...@h...pl> wrote in message
    news:4c2b73c4$1@news.home.net.pl...

    > 25% z oferty czyli 52% * 0,25 = 13%.

    racja. :)
    my bad.

    george

  • 32. Data: 2010-06-30 18:01:20
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    news:i0fptv$g7f$1@inews.gazeta.pl...
    > T...@s...in.the.world in
    pl

    > wg mnie - w oczywisty sposob w pierwszej milisekundzie debiutu zarabia
    > 20%.

    Bzdura.

  • 33. Data: 2010-07-01 08:15:23
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Delfino Delphis in news:i0foce$atv$3@news.onet.pl
    > Zacznij na bossie.

    tzn.?

    > Ale najlepiej to kupić jakieś książki.

    Czego ja nie wiem o tych ksiazkach, a Ty wiesz, ale z jakichs powodow nawet
    nie zająknąłeś się - jakie/które?

  • 34. Data: 2010-07-01 08:47:47
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    george in news:4c2b6f13$0$19167$65785112@news.neostrada.pl
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    > pracownicy maja 12,4% akcji
    > indywidualni 25% akcji
    > jak dla mnie to spora podaż średnioterminowa.
    > Pracownicy dostali za darmo po 25k według aktualnych cen.
    > george

    tzn mi chodzilo o wyjasnienie pewnego ciagu myslowego, czyli:

    "na koniec dnia bedzie na malym +" bo drobni wystrzelali sie - czyli co? Juz
    duzo posprzedawali jak rozumiem i to sprawia, że akcje zwyzkują nieznacznie?
    Dalej: dodales, że tych akcji u drobnych jest tyle i tyle - wowczas
    zapytalem, czy wg Ciebie jest ich za malo u drobnych, żeby ich
    wysprzedawanie moglo sprawic, że akcje idą w gore?

  • 35. Data: 2010-07-01 08:48:35
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:i0fpu0$g7f$3@inews.gazeta.pl
    > SERG in news:i0fbhd$6va$1@news.onet.pl
    > [............]
    > w sensie: (panicznie) wysprzedaja drobni?
    > btw:
    > pewnie wiecie gdzie czytac :)
    > no wiec: gdzie w sieci czytac
    > - "zapowiedzi"
    > - prospekt, czyli strukture wlasnosciowa/model biznesowy [to,o czym pisze
    > george] zapowiadanych wejsc na gielde
    > - cena dnia, cena na zamknieciu
    > pewnie www gieldy....

    Nigdzie? :) :)

  • 36. Data: 2010-07-01 09:05:27
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    george in news:4c2b6e9f$0$2584$65785112@news.neostrada.pl
    [..................]
    > [.........] Dla mnie te +5% to zbyt mało aby sie w to bawić

    udany zakup, to w dniu debiutu ile procent na wartości ponad cene zakupu?
    [jasne: subiektywnie,wg Ciebie].
    A srednio - ile bywa?

    > nie, raczej pod wpływem zlecen w fazie budowania ksiegi popytu

    to raczej dyskrecjonalna dzialalnosc?

    > mimo że instytucjonalni sie wypieli minister chciał jednak te 0,7 przy
    > niższej sprzedaży akcji.
    > (redukcja w transzy dla instytucjonalnych na rzecz indywidualnych).
    > Na pierwszej sesji byłaby masakra.

    minister zadbal o los srednio wyczuwajacych sprawe 'drobnych" i obnizyl cene
    ? :) :)
    wlasciwie - dlaczego ustapil pod naciskiem instytucjonalnych o zszedl z ceny
    zakupu?

    > spoko.

    mam nadzieję :)

  • 37. Data: 2010-07-01 09:10:52
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Fidelio in news:i0g0pi$a7v$1@news.onet.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    pl
    > Bzdura.

    rozumiem,że gdzies zrobilem blad ortograficzny. sorry.

  • 38. Data: 2010-07-01 09:11:02
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    george in news:4c2b700b$0$19167$65785112@news.neostrada.pl
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    pl
    > nie zarabia,
    > zarabia potencjalnie, a to jest zasadnicza różnica.
    > O zarobku czy stracie decyduje realizacja zlecenia a nie jego wystawienie.
    > george

    mialem na mysli prosty efekt: kupuje za 1zl, w dniu debiutu podskakuja na
    1,20zl.Co odczuwa posiadacz? Ze zarobil. W momencie ogloszenia kursu widzi,
    że wczoraj dawal 1zl, dzisiaj moze brac 1.2zl. Co robi? Sprzedaje po
    1,2,gorka=0.2. Zarobil? zarobil. A czy warto sprzedawac, czy grac
    portfelem - to juz insza inszosc dla mnie i w tym tajemnica, i ryzyko, i
    takie tam różne.
    Czegos nie rozumiem? :)

  • 39. Data: 2010-07-01 20:16:37
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > [..................]
    >

    > udany zakup, to w dniu debiutu ile procent na wartości ponad cene zakupu?

    +10% minimum z minimalnym ryzykiem drop - down (musi byc ktos kto bedzie
    kupował oprocz wynajetgo biura na czyjś rachunek)

    > to raczej dyskrecjonalna dzialalnosc?

    nie bardzo wiem o czym mówisz

    > minister zadbal o los srednio wyczuwajacych sprawe 'drobnych" i obnizyl
    > cene ? :) :)
    > wlasciwie - dlaczego ustapil pod naciskiem instytucjonalnych o zszedl z
    > ceny zakupu?

    nie bardzo wiem czemu to trzeba tłumaczyć. Grubasy powiedziełay że za 0,7 to
    niech sie napcha sianem.
    Postaw sie na miejscu Grada i powiedz co być zrobił ?

    > mam nadzieję :)

    george

  • 40. Data: 2010-07-01 20:18:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > po 1,2,gorka=0.2. Zarobil? zarobil. A czy warto sprzedawac, czy grac
    > portfelem - to juz insza inszosc dla mnie i w tym tajemnica, i ryzyko, i

    nie rozumiesz podstaw.
    Grasz na demo jednym słowem.

    george