  • 1. Data: 2002-09-16 11:18:31
    Temat: Tak sobie myślę co lepsze ...
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    Multibank czy mbank ?

    Podstawa jest taka sama BRE SA
    Tak prawdę mowiąc to nie jestem pewny czy mbank jest lepszy mimo, że jest
    bezpłatny".
    Sam juz nie wiem.
    Jakie są Wasze opinie ?

  • 2. Data: 2002-09-16 12:46:34
    Temat: Re: Tak sobie myślę co lepsze ...
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jogger " <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Podstawa jest taka sama BRE SA
    > Tak prawdę mowiąc to nie jestem pewny czy mbank jest lepszy mimo, że jest

    Z mojego punktu widzenia rozumujesz słusznie - kilka złotych w tę czy w
    tamtą nie jest najważniejsze. W MultiBanku masz szerszą ofertę i placówki do
    sytuacji awaryjnych. Wszystko jednak zależy od Twoich preferencji :-)

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-09-16 15:01:26
    Od: Human Being <g...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Sep 2002 11:18:31 +0000 (UTC), "Jogger "
    <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Podstawa jest taka sama BRE SA
    >Tak prawdę mowiąc to nie jestem pewny czy mbank jest lepszy mimo, że jest
> [...]

    Z mBanku korzystam prawie od początku jego istnienia. Mało tego, w
    obecnej chwili nie posiadam konta w tzw. tradycyjnym banku, takim z
    oddziałami. Wszystko załatwiam przelewami i korzystam z kart
    płatniczych. Wygodnie i bezpieczenie. Zawsze wiem ile mam pieniędzy na
    koncie, które płatności poszły i kiedy, itd., itp. Ja jednak mam stały
    dostęp do internetu w domu.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Miller