  • 11. Data: 2017-08-24 01:57:21
    Temat: Re: Tajlandia - jak płacić
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, August 23, 2017 at 9:38:29 PM UTC+9, n...@p...pl wrote:

    > czy to prawda że w Tajlandii obowiązują bardzo wysokie
    > opłaty za wypłacanie pieniędzy z bankomatów?

    Nieprawda.

    Większość bankomatów dowali jakąś dodatkową opłatę (wyjdzie ci kilka euro), ale są i
    takie, które jej nie mają (AEON o ile dobrze pamiętam).

  • 12. Data: 2017-08-25 18:14:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr C." napisał w wiadomości grup
    >W dzisiejszych czasach to gdziekolwiek jestem, wybieram lokalną
    >walutę z bankomatu.
    >Przeważnie prowizja 3% (mam konto w EUR). Żadne kantory!!!

    Te prowizje jakby rosna. Ktos tu linkowal porownanie, ze i 15%
    potrafia siegnac.

    A konto w euro na tak egzotyczne waluty raczej nie pomoze, a moze
    jeszcze zaszkodzi.

    Nie wiem jak w Tajlandii, ale u nas kantory maja ciagle dobre oferty -
    ale nie na tak egzotyczne waluty.

    J.

  • 13. Data: 2017-08-29 01:36:48
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2017-08-23 o 07:10, SERG pisze:
    > Dziękuje za pomoc.
    > No i tak pewnie zrobię.
    > Kupie w Polsce $ i na miejscu wymienię na ichniejszą walutę.
    > Jako backup wezmę jeszcze kartę $ z Kantoru Aliora.

    Dla pewności przelicz sobie jeszcze np. wg tych kursów: www.x-one.com
    Jakiś czas temu bardziej opłacało się EUR, przynajmniej stówki, mniejsze
    nominały są mniej warte. Pamiętaj o opłatach za wypłaty w bankomatach.