  • 1. Data: 2017-08-18 21:48:24
    Temat: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Takie pismo pojawiło mi się przy próbie logowania:

    ?
    Szanowny Kliencie,
    Uprzejmie informujemy, że Volkswagen Bank Polska S.A. przygotowuje się
    do połączenia z Volkswagen Bank GmbH z siedzibą w Niemczech i zmiany
    formy prawnej. Planowane przekształcenie połączone będzie z gruntowną
    zmianą profilu działalności na rynku polskim w zakresie usług
    depozytowych. W związku z powyższym Bank wycofuje z oferty rachunki
    bankowe dedykowane Klientom Indywidualnym i zaprzestaje świadczenia na
    rynku polskim usług depozytowych z tego segmentu. Dalsza działalność
    Banku skoncentrowana będzie wyłącznie na utrzymaniu i rozwijaniu oferty
    dla przedsiębiorców.

    Na Twój adres korespondencyjny został wysłany list informujący o
    rozwiązaniu umowy rachunku bankowego. Twój indywidualny rachunek
    zostanie zamknięty najpóźniej z dniem 30.11.2017 r.

    W związku z powyższym przygotowana została atrakcyjna oferta prostego i
    szybkiego otwarcia rachunku bankowego i przeniesienia środków do banku
    partnerskiego. Aby zapoznać się z ofertą proszę zaznaczyć pole "TAK".

    ? Tak, wyrażam zgodę i wnioskuję o przedstawienie mi przez Volkswagen
    Bank Polska S.A., działającego w imieniu i na rzecz Euro Bank S.A.
    ("EB"), z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Św. Mikołaja 72, 50-126
    Wrocław, oferty specjalnej dotyczącej otwarcia rachunku bankowego, za
    pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Volkswagen Bank Polska
    S.A i dedykowanej strony internetowej Euro Bank S.A.
    ?

    Howgh!

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2017-08-18 22:28:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >zmiany formy prawnej. [...] Dalsza działalność Banku skoncentrowana
    >będzie wyłącznie na utrzymaniu i rozwijaniu oferty dla

    Kiepsko szlo, czy podateku ich wygonil ? :-)

    A kredytow nie udzielali ?

    J.

  • 3. Data: 2017-08-19 09:24:51
    Od: RWicik <r...@g...com>

    Szkoda, bo fajna karta była do konta - można było wypłacać z dowolnego bankomatu bez
    opłat :)

  • 4. Data: 2017-08-19 14:55:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-19 o 09:24, RWicik pisze:
    > Szkoda, bo fajna karta była do konta - można było wypłacać z dowolnego bankomatu
    bez opłat :)

    Ale powyżej 400 zł, teraz po przejściu do Eurobanku proponują również
    bez opłat, tylko powyżej 100 zł, czyli trochę korzystniej jakby. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2017-08-19 15:02:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Ale powyżej 400 zł, teraz po przejściu do Eurobanku proponują również
    > bez opłat, tylko powyżej 100 zł, czyli trochę korzystniej jakby. ;)

    Ale w vw konto było (chyba) darmowe bezwarunkowo, a EB chyba nie.
    Dobrze myślę?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    RADIO SHACK LEVEL II BASIC

  • 6. Data: 2017-08-19 15:21:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-19 o 15:02, Kamil Jońca pisze:

    > Ale w vw konto było (chyba) darmowe bezwarunkowo, a EB chyba nie.
    > Dobrze myślę?

    Bardzo dobrze myślisz. Niestety... :(
    W związku z powyższym nie skorzystam z możliwości przeniesienia.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2017-08-19 18:29:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Na rok ma być za darmo bezwarunkowo. Łaska niewielka, ale lepszy rok na spokojne
    testy innych kont, niż tylko 3 miesiące. Bo podobne warunki jak w VW dostać można
    tylko w porównywalnych popierdółkach, np. w nest. W nest są nawet lepsze, bo wypłaty
    bez względu na sumę darmowe, a dodatkowo wpłatomaty euronet oraz - jak ktoś ma w
    zasięgu oddział - obsługa kasowa (i to chyba również dewizowa) - są też bezpłatne. I
    lepszy % na KO - WIBOR3M-0,5%, co obecnie daje 1,25%.
    Będę jeszcze robił przegląd innych popierdółek, bo potrzebuję darmowego konta z KD do
    wszystkich bankomatów.

  • 8. Data: 2017-08-19 21:27:26
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Będę jeszcze robił przegląd innych popierdółek, bo potrzebuję darmowego konta z KD
    do wszystkich bankomatów.

    A ja nie muszę. ;)
    Załapałem się kilka lat temu w Deutsche Bank na promocję bezpłatnej do
    końca trwania umowy karty IQ. :)
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 9. Data: 2017-08-19 21:59:40
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup
    >
    > Kiepsko szlo, czy podateku ich wygonil ? :-)

    W Niemczech jest 0,02% - 0,04% A w Polsce? :)

    > A kredytow nie udzielali ?

    Jednym ze sposobów unikania (najbardziej popularny do zakupy pod koniec
    miesiąca
    papierów skarbowych) to wyprowadzanie aktywów za granicę. Jak widać nie
    wszystkim
    chce się kombinować lub dostały cynk, że władzuchna znowu coś wymyśli więc
    "wyprowadzają się" całe.
    Ten podatek to jakaś zaraza, szerzy się po Europie w niekontrolowany sposób.
    A podatek od ubezpieczycieli (część ubezpieczeń jest przymusowa!) to zupełna
    aberracja.

    Arek

  • 10. Data: 2017-08-20 09:10:28
    Od: RWicik <r...@g...com>

    Ciekawe co będzie, jeśli mam już konto w Eurobanku, ale bez karty.
    Dorzucą kartę za darmo bez warunków?