  • 1. Data: 2017-08-24 22:11:31
    Temat: 100 zł do Biedronki od Nest Banku
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Kolejna akcja Nest Banku, chyba najlepsza ze wszystkich. Do zdobycia karta
    podarunkowa (wielokrotnego użytku do Biedronki) wartości 100 zł. Wystarczy wykonać
    płatności bezgotówkowe na 250 zł.

    Oprócz głównej akcji, można jeszcze skorzystać z promocji 200 zł dla beneficjentów
    500+ (warunki nieco wyśrubowane, lokaty na 4% w skali roku (3 lub 6 msc po spełnieniu
    warunków, do 10 k) i konta oszczędnościowego z premią za regularne oszczędzanie.

    Ile można stracić? Raczej nic. Konto, karta, przelewy i wszystkie bankomaty w PL za
    okrągłe 0 zł, bez żadnych warunków.

    Opis promocji u mnie na blogu: http://jakdorobic.com/kumulacja-promocji-w-nest-bank
    u-100-zl-premii-na-start-200-zl-dla-beneficjentow-pr
    ogramu-500-a-dla-chetnych-lokata-na-4-w-skali-roku/

  • 2. Data: 2017-08-25 11:56:09
    Temat: Re: 100 zł do Biedronki od Nest Banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dziwaczna ta promocja, nie wie o niej nic główna strona nesta ani pracownicy oddziału
    (wczoraj byłem tam złożyć odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bo konto
    otworzyłem sobie przelewem w poniedziałek, a promocja od środy - i żal mi tej stówki)
    - może to jakaś dla blogerów?
    Tak jak np. promocja KK citka z telefonem LG K4 (nie mylić z promocją z telefonem LG
    K3 lub K10 - i z koniecznością polecenia) - też ani śladu na stronie.

  • 3. Data: 2017-08-25 12:02:35
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Zgadza się, to akcja dedykowana tylko w Internecie i tylko dla wydawców (czyli w
    większości blogerów). To nie dziwaczność, od paru lat mamy wysyp tego typu promocji.

    PS właśnie została zakończona :)

  • 4. Data: 2017-08-25 12:23:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > PS właśnie została zakończona :)

    Mocne, a niby do 30 września miała być.
    Dranie, ciekawe kiedy mi to odstąpienie wprowadzą do systemu, złożone wczoraj rano a
    dostęp i konta ciągle aktywne. I przez to się na stówkę nie załapałem, dobrze, że
    choć wczoraj dla żony zdążyliśmy założyć.
    Ciekawe, że jeszcze tylu wyjadaczy wiśni nie miało ani razu konta w nest - albo, co
    bardziej obstawiam, z połowa wniosków nie spełnia warunków promocji - a nie było to
    przy składaniu sprawdzane - i licznik się wyczerpał.
    Cóż, poczekam na kolejną - a potem pewnie i tak trzeba się będzie z nimi bujać o to,
    czy jeśli się odstąpiło od umowy to znaczy, że się miało już konto w nest czy że się
    nie miało...

  • 5. Data: 2017-08-25 14:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Mocne, a niby do 30 września miała być.

    Lub do wyczerpania puli.
    A pula tylko 1 tysiac, wiec nie dziwne, ze sie skonczyla.

    Swoja droga, ciekawe czemu tak - zabraklo im 1000 klientow do
    wykonania narzuconego odgornie planu ?
    A moze tych paru mln zl oszczednosci ?

    Czy dobry marketing - promocja bedzie ich kosztowala ze 100 tys, a
    ludzie beda mowili znacznie dluzej :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-08-25 20:48:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:56:11 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    konto otworzyłem sobie przelewem w poniedziałek, a promocja od środy - i żal mi tej

    Zeby dostać talon do biedry za 100zł biegałes do placówki banku jakieś odstąpienia
    robić?

    > Tak jak np. promocja KK citka z telefonem LG K4 (nie mylić z promocją z telefonem
    LG K3 lub K10 - i z koniecznością polecenia) - też ani śladu na stronie.

    Bo to zabawy dla idiotów moim zdaniem- cos tam zakładać, spełniac warunki żeby jakiś
    talon czy telefon dostać. Ciekawsze rzeczy są w życiu do robienia.

  • 7. Data: 2017-08-25 20:55:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 14:48:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Czy dobry marketing - promocja bedzie ich kosztowala ze 100 tys,

    Połowę z tego max. Ze 300 bonów rozdadza + parę pln dla spamerów choćby tych z tej
    grupy
    > ludzie beda mowili znacznie dluzej :-)

    Ilu będzie mówić?
    Na tej grupie kilka osób gdzieś tam po portalach kilkaset kolejnych.
    Myślę że testują rynek. Nest z tego co widzę to w jakieś specyficzne grupy docelowe
    celuje
    Zresztą wszystko tam jest inne. Zajdż do oddziału i zobacz wystrój;)

  • 8. Data: 2017-08-25 21:01:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Połowę z tego max. Ze 300 bonów rozdadza + parę pln dla spamerów
    >choćby tych z tej grupy

    Zakladam, ze jednak 1000 rozdadza, Biedronka im moze ze znizka
    sprzedala, ale dojda dodatkowe koszty, i te 100 tys sie usklada.

    Nie reklamowali tego w TV ? To wtedy pewnie z pol miliona :-)

    >Ilu będzie mówić?
    >Na tej grupie kilka osób gdzieś tam po portalach kilkaset kolejnych.

    Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-08-25 21:41:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 21:01:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Zakladam, ze jednak 1000 rozdadza,

    Slabą masz wiedzę jak to działa. 1000 zgłoszeń przyjmą, talonów z 300dadzą.

    >Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)

    Gogle słabo wie tej promocji to i tych "parę tys" naciągane.

  • 10. Data: 2017-08-25 22:00:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Slabą masz wiedzę jak to działa. 1000 zgłoszeń przyjmą, talonów z
    >300dadzą.

    Moze.
    Ale jednak po dwoch dniach promocje zakonczyli.
    Czyli nie maja ochoty miec tysiecy niezadowolonych klientow, mowisz ze
    700 niezadowolonych to akceptowalna ilosc ?

    >Gogle słabo wie tej promocji to i tych "parę tys" naciągane.

    Ale ci szukajacy beda czytac odpowiednie strony, jak chocby ta
    wymieniona.
    I tam sie natkna na informacje.

    J.