  • 1. Data: 2017-08-19 18:50:44
    Temat: Nest Bank - wyciągi
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Czy komuś udało się zalogować do tej nowej strony z wyciągami? Bo albo
    ja "nie kumam czaczy" albo coś spieprzyli. Raczej to drugie, bo jak tam
    dzwonie to jestem 15 w kolejce. Dostałem na maila g.... , a nie nowe hasło.
    W kółko to samo: "Nie udało sie wysłac maila z informacjami odnośnie
    zmiany hasła"

  • 2. Data: 2017-08-19 20:38:59
    Temat: Re: Nest Bank - wyciągi
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    wiatrak <w...@y...pl> writes:

    > Czy komuś udało się zalogować do tej nowej strony z wyciągami? Bo albo
    Mi nie. "Nieprawidłowy link" czy coś takiego
    > ja "nie kumam czaczy" albo coś spieprzyli. Raczej to drugie, bo jak
    > tam dzwonie to jestem 15 w kolejce. Dostałem na maila g.... , a nie
    Dlatego nawet nie dzwoniłem :)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Old age is always fifteen years old than I am.

  • 3. Data: 2017-08-19 20:45:12
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-08-19 o 18:50, wiatrak pisze:
> [...]
    > dzwonie to jestem 15 w kolejce. Dostałem na maila g.... , a nie nowe hasło.
    > W kółko to samo: "Nie udało sie wysłac maila z informacjami odnośnie

    Oni wysyłają cokolwiek dotyczącego hasła na e-mail?

    --
    t0maszek

  • 4. Data: 2017-08-19 21:12:50
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    On 08/19/2017 08:45 PM, Tomaszek wrote:

    > Oni wysyłają cokolwiek dotyczącego hasła na e-mail?

    Of course, login a nawet tymczasowe hasło jak masz tak ustawione. Ale to
    tylko login do wyciągów nie do konta.
    U mnie poszło bezproblemowo jak tylko zgadłem hasło. Przysłali takie:
    #n9rbLll. I zgadnij czy to el czy i, czy z kropką czy bez.

  • 5. Data: 2017-08-19 21:31:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mx <m...@o...pl.pl> writes:

> [...]
    > U mnie poszło bezproblemowo jak tylko zgadłem hasło. Przysłali takie:
    > #n9rbLll. I zgadnij czy to el czy i, czy z kropką czy bez.

    Chyba juz po po prostu działa, bo po wysłaniu mojej poprzedniej
    wiadomości udało mi się zalogować.
    KJ
    An engineer is someone who does list processing in FORTRAN.

  • 6. Data: 2017-08-19 21:51:58
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 19.08.2017 o 21:12, mx pisze:

    > #n9rbLll. I zgadnij czy to el czy i, czy z kropką czy bez.

    2 razy małe l na końcu. Wystarczy podejrzeć w innym foncie.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 7. Data: 2017-08-19 23:10:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-19 o 21:12, mx pisze:

> [...]
    > U mnie poszło bezproblemowo jak tylko zgadłem hasło. Przysłali takie:
    > #n9rbLll. I zgadnij czy to el czy i, czy z kropką czy bez.
    L bez kropki. Ja to sobie lupę czasami muszę do monitora przystawić.

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-08-20 04:18:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" onaa1d$nrk$...@n...icm.edu.pl

    > L bez kropki. Ja to sobie lupę czasami muszę do monitora przystawić.

    W monitorze możesz zmienić nie tylko rozmiar
    [biustu?] ale także krój [sukienki] i kodowanie... ;)
    Fontów ci u nas dostatek -- o ile jest tekst, nie grafika...

  • 9. Data: 2017-08-20 17:49:45
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > dzwonie to jestem 15 w kolejce. Dostałem na maila g.... , a nie nowe hasło.
    > W kółko to samo: "Nie udało sie wysłac maila z informacjami odnośnie

    Dziś przyszło hasło smsem

  • 10. Data: 2017-08-21 08:29:25
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    wiatrak napisał(a) w wiadomości: ...

    >Dziś przyszło hasło smsem

    Jest gorzej - ja w ogóle nie życzyłem sobie dostępu przez internet.
    O wyciągach nie ostrzegali - kazałem nie wysyłać. Do głowy
    mi nie przyszło, że mogą coś takiego zafundować.
    Teraz mam to czego nie chciałem czyli zwabienie w pułapkę.
    Jak można wysyłać login i hasło tym samym kanałem?! Tragedia.

    Arek