  • 1. Data: 2007-09-28 09:50:56
    Temat: Polbank - 4zł za prowadzenie konta?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Znajomy chciał założyć konto to powiedzieli mu że darmowe jest tylko do
    końca roku a potem 4zł.
    Ktoś coś wie więcej na ten temat?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 2. Data: 2007-09-28 11:24:38
    Temat: Re: Polbank - 4zł za prowadzenie konta?
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Marcin Lubojański pisze:

    > Znajomy chciał założyć konto to powiedzieli mu że darmowe jest tylko do
    > końca roku a potem 4zł.
    > Ktoś coś wie więcej na ten temat?

    w polbanku bede w poniedzialek to sie zpaytam, ale jesli to prawda, to
    rezygnuje z ich uslug i przechodze do mbanku.

  • 3. Data: 2007-09-28 12:27:27
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

    > w polbanku bede w poniedzialek to sie zpaytam, ale jesli to prawda, to
    > rezygnuje z ich uslug i przechodze do mbanku.

    Ja też to zrobię, jeżeli to prawda.Wycofam oszczędności. W mbanku już jest
    4,5% na emax+, ale stronka zupełnie przyzwoicie działa, a Polbank nic nie
    robi, aby zmienić toporny interfejs.
    Spróbujcie usunąć np. płatność z zdefiniowanej list płatności. Nie da rady,
    można tylko modyfikować, ale nazwy płatności nie można usunąć, ani zmienić.
    DNO.

    Waldek

  • 4. Data: 2007-09-28 12:36:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 14:27, "waldek" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    > można tylko modyfikować, ale nazwy płatności nie można usunąć, ani zmienić.

    No coz - ja wzialem ich konta, zeby miec podglad do KK (jeszcze nei
    odebralem).
    Jesli wprowadza oplaty za konto, to zostawie tylko KK, rezygnujac z
    opcji podgladu i korzystajac wylacznie do sporadycznych zakupow
    rozbijanych na raty.

  • 5. Data: 2007-09-28 17:20:34
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    no to sie niedlugo zlikwiduje i po problemie, zreszta ten toporny dostep
    przez www przeraza, czy w Grecji wszystkie banki tak maja?

    GP

  • 6. Data: 2007-09-30 21:41:27
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    Proszę nie siać poruty i nie wprowadzać w błąd.

    dzisiaj załatwiając coś przez infolinię przy okazji zapytałem
    no i miły pan poinformowal mnie i jeszcze przysłal mi maila że:

    "uprzejmie informujemy ze na dzień disiejszy Polbank nie zamierza wprowadzić
    żadnych prowizji za obsługę konta"

    A więc nie siejmy poruty!!!!

  • 7. Data: 2007-10-02 19:11:11
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Marcin Lubojański pisze:

    > Znajomy chciał założyć konto to powiedzieli mu że darmowe jest tylko do
    > końca roku a potem 4zł.
    > Ktoś coś wie więcej na ten temat?

    bylem w ciagu dwoch dni w dwoch oddzialach polbanku i w zadnym nie
    uslyszalem potwierdzenia tej wiadomosci, ze od nowego roku maja
    wprowadzic taka oplate. uslyszalem natomiast ze do lipca oplata 4 zl
    byla na rachunku gotowkowym, ale ze konto mam od sieprnia to osobiscie
    nie moge potwierdzic tej informacji. czekamy zatem do grudnia, bo maja
    30 dni na zakomunikowanie o zmianie cennika (chyba)