  • 1. Data: 2007-09-28 16:56:48
    Temat: Citi - procedura...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Zadzwonili z Citi do mnie i zaproponowali kartę 5plus. Nie mam jeszcze
    KK Citi, więc się zgodziłem. Następnego dnia przybył przedtsawiciel,
    wypisał wniosek, całkiem szybko nawet, i dał do podpisu. A tu zonk:
    podpisać mam, że "zapoznałem się z OWU" i takie tam, a ów jegomość mi
    mówi, że nie ma OWU, bo "nie może przecież nosić wszystkich papierów".
    Miał wysłać mailem - nie wysłał.
    Co ciekawe lekko się spóźnił, a jako usprawiedliwienie podał trudności
    z parkowaniem. Czyżby Citi przy KK miał tyle makulatury, że się nie
    mieści w samochodzie?
    Na razie czekam...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2007-09-28 17:59:15
    Temat: Re: Citi - procedura...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 18:56, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    >. Czyżby Citi przy KK miał tyle makulatury, że się nie
    > mieści w samochodzie?
    > Na razie czekam...

    Kopii tego co popodpisywales, tez pewnie nie masz? :)

    Citi tak ma...

    No, popisalem, ide sie zdrzemnac, a wy odpisujcie ;) ;P

  • 3. Data: 2007-09-28 18:28:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Kopii tego co popodpisywales, tez pewnie nie masz? :)
    >
    > Citi tak ma...

    Jaki problem pstryknac zdjecie cyfrowka?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2007-09-28 19:52:08
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 28 Sep 2007 10:59:15 -0700, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >Kopii tego co popodpisywales, tez pewnie nie masz? :)

    nic nie podpisałem. Jak ja to mówię: asertywność. Jak to mówią inni:
    upierdliwość :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2007-09-28 20:22:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 20:28, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Jaki problem pstryknac zdjecie cyfrowka?

    Lub zrobic skan czy kopie skanerem czy urzadzeniem wielofonkcyjnym?
    Ale trzeba o tym pamietac i miec toto przy podpisywaniu umowy -
    natomiast brak kopii dla klienta przy podpisyaniu dokumentow jest
    lekko be...

  • 6. Data: 2007-09-29 09:43:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Kopii tego co popodpisywales, tez pewnie nie masz? :)

    A po co umowa bez podpisu banku?

    > Citi tak ma...

    Bzdura. Egzemplarz klienta przychodzi po podpisaniu go przez bank. Ja tak
    mialem.
    Pewnie pomyliles to w Rajffim :).

    MK

  • 7. Data: 2007-09-29 21:38:58
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 29 Sep 2007 11:43:13 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >"krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ups.com...

    >A po co umowa bez podpisu banku?

    jaka umowa? To nie ten etap.
    Na razie przedstawieciel wypełnił wniosek, którego nie podpisałem (bo
    nie chciałem poświadczyć nieprawdy :-) )

    >Bzdura. Egzemplarz klienta przychodzi po podpisaniu go przez bank. Ja tak
    >mialem.
    >Pewnie pomyliles to w Rajffim :).

    mam wrażenie, że Ty nieuważnie przeczytałeś moją wiadomość
    rozpoczynającą wątek.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2007-09-29 22:20:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    > jaka umowa? To nie ten etap.

    Taaa.... a nie jest przypadkiem tak, ze wniosek i umowa sa na jednek kartce?
    Miales miec jeszcze jedno spotkanie zeby podpisac umowe? Dziwne, bo z tego
    co pamietam odbywalo sie to na jednym spotkaniu.

    > Na razie przedstawieciel wypełnił wniosek, którego nie podpisałem (bo
    > nie chciałem poświadczyć nieprawdy :-) )

    No, i ok.

    > mam wrażenie, że Ty nieuważnie przeczytałeś moją wiadomość
    > rozpoczynającą wątek.
    > --

    Odpowiadalem Krzysztofowi, ktory twierdzil, ze klient nie ma zadnego
    potwierdzenia. W ogole nie odnosilem sie do Twojej przygody.

    MK

  • 9. Data: 2007-09-29 23:20:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Wrz, 00:20, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Odpowiadalem Krzysztofowi, ktory twierdzil, ze klient nie ma zadnego
    > potwierdzenia. W ogole nie odnosilem sie do Twojej przygody.

    Klient nie ma zadnego potwierdzenia.
    Zwykle gdy podpisujesz gdizes umowe, jest ona przygotowywana na
    podstawie twojego wniosku i masz kopie do zabrania.
    W Citi podpisujesz umowe "w ciemno" nie wedzac, ile ci przyznaja
    limitu, czy wogole przyznaja itd. Agent zabiera dokumenty i wychodzi,
    a ty nie masz zadnej kopii (o ile sam jej nie zrobiles).
    Jesli twoj wniosek bedacy jednoczesnie umowa zostanie zaakceptowany,
    wtedy zwrotnie dostajesz dokument sporzadzony na podstawie twojej
    umowy, i to juz po skorzystaniu z karty. Karta przychodzi wczesniej
    bez umowy, z informacja jak ja aktywowac.

    Cos sie nie zgadza?

  • 10. Data: 2007-09-30 00:43:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    > Cos sie nie zgadza?

    To, ze AFAIR jest dokument, ktory sie nazywa Umowa i jest w dwoch
    egzemplarzach. Jeden egzemplarz dostaje klent, oczywiscie dopiero po
    podpisaniu przez bank.

    MK