  • 1. Data: 2003-07-29 10:47:27
    Temat: TFI Twoj sposob na finanse - wiarygodnosc
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    Czy ktos moze potwierdzic wiarygodnosc "TFI - Twoj sposob na finanse"?
    udzielaja ponoc pozyczek osobom prowadzacym dzialalnosc gospodarcza bez
    papierow z US i ZUS. tylko ze poczatkowo sa oplaty za rozpatrzenie wniosku i
    potem 5% z przyznanego kredytu jeszcze przed przelaniem na konto....
    poza tym udzielajac pozyczki np na 20 000 przelewaja tylko 16 000 - 20 % od
    razu jest pobierana jako prowizja. potem mozna splacac przez 4 lata bez
    dodatkowych kosztow...
    czy ktos cos slyszal o tym / ewentualnei ma znajomych ktorzy z tego
    korzystaja?
    oglaszali si eostatnio w radiu bardzo intensywnie

  • 2. Data: 2003-07-29 10:55:42
    Temat: Re: TFI Twoj sposob na finanse - wiarygodnosc
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > korzystaja?
    > oglaszali si eostatnio w radiu bardzo intensywnie

    Z tego co piszesz to prawie napewno jakis system argentynski. Diabel
    zapewne tkwi w umowie. Od udzielanie kredytow sa banki.

    Mroziu

  • 3. Data: 2003-07-29 10:58:20
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    Problem w tym, ze banki nie udzielaja kredytow prodwadzacym dzialalnosc
    gospodarcza....

    Uzytkownik "Mroziu" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2003-07-29 11:11:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomek wrote:
    > Problem w tym, ze banki nie udzielaja kredytow prodwadzacym
    > dzialalnosc gospodarcza....

    To umow sie z nimi, zeby 5% kwoty pobrali ci z wyplaconej sumy.
    Nie zastanawia cie, ze ty chcesz pozyczyc kase od nich - ale najpierw musisz
    cos wpalcic?
    Poczyaj cos o systemach argentynskich i nie daj sie nabrac!

  • 5. Data: 2003-07-29 13:38:46
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    Jak gadalem z gosciem, to tak mu zapoponowalem, ze ja sie zgodze, pod
    warunkiem ze 5% zabieraja z sumy wplacanej na moje konto, ale powiedzial, ze
    to jest wymagane przed wplata srodkow na konto.
    Dlatego sie nie zdecydowalem na te "pozyczke" i pytam czy ktos z nimi juz
    wspolpracuje...
    niby te 5 % moze isc na ostatnie wplaty albo jest zwrotne po wplaceniu
    calosci, ale przerazilo mnie ze z gory chca ode mnie kupe kasy, a ja chce
    wziac pozyczke a nie pozyczac im pieniadze....

  • 6. Data: 2003-07-29 13:49:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > calosci, ale przerazilo mnie ze z gory chca ode mnie kupe kasy, a ja
    > chce wziac pozyczke a nie pozyczac im pieniadze....

    Tyle sie juz o tym pisalo, ze mi sie nie chce pisac ;)
    Poszukaj w sieci.