    From: "Tomek" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TFI Twoj sposob na finanse - wiarygodnosc
    Date: Tue, 29 Jul 2003 15:38:46 +0200

    Jak gadalem z gosciem, to tak mu zapoponowalem, ze ja sie zgodze, pod
    warunkiem ze 5% zabieraja z sumy wplacanej na moje konto, ale powiedzial, ze
    to jest wymagane przed wplata srodkow na konto.
    Dlatego sie nie zdecydowalem na te "pozyczke" i pytam czy ktos z nimi juz
    wspolpracuje...
    niby te 5 % moze isc na ostatnie wplaty albo jest zwrotne po wplaceniu
    calosci, ale przerazilo mnie ze z gory chca ode mnie kupe kasy, a ja chce
    wziac pozyczke a nie pozyczac im pieniadze....