  • 1. Data: 2003-07-29 10:39:17
    Temat: LGnet po potopie szwedzkim - oplaty
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Ile kosztuje zamkniecie netkonta w Nordea Bank, w przypadku gdy:

    1. Klient nie posiadal karty Maestro LGnet
    2. Posiadal karte Maestro LGnet
    3. Otrzymal pakiet startowy SOLO, ale go nie aktywowal
    4. Aktywowal pakiet SOLO, troche sie pobawil, ale chce z niego zrezygnowac
    5. Czy VE jest obowiazkowa w Nordei i ile kosztuje jej zastrzezenie/zablokowanie?

    Na razie wychodzi mi, ze odpowiedz na pkt. 2 to 10 zlotych (oplata za
    zastrzezenie/zablokowanie/wylaczenie karty Maestro). W punkcie 1 powinno byc zero
    zlotych. Ale co z 3 i 4 punktem?

  • 2. Data: 2003-07-30 18:40:13
    Temat: Re: LGnet po potopie szwedzkim - oplaty
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bg5isl$83q$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Na razie wychodzi mi, ze odpowiedz na pkt. 2 to 10 zlotych
    (oplata za zastrzezenie/zablokowanie/wylaczenie karty Maestro).

    Na jakiej podstawie pkt. 2 - 10 PLN skoro to bank wypowiada umowę ?
    Nawiasem mówiąc warunki w "piśmie" odbiegają od regulaminu konta LGnet.

    BAH

  • 3. Data: 2003-07-31 05:51:22
    Od: "" <k...@a...pl>

> [...]
    >

    > Na jakiej podstawie pkt. 2 -  10 PLN skoro to bank wypowiada umowę ?
    > Nawiasem mówiąc warunki w "piśmie" odbiegają od regulaminu konta LGnet.

    Według mnie to nie powinno nic kosztować ponieważ nie rezygnujesz z konta z
    własnej woli tylko Nordea zmienia warunki prowadzenia konta i daje ci wybór :
    albo zgadzasz się na zmianę albo rezygnujesz. To oni zmieniają zasady i dają Ci
    wybór więc pobranie opłaty za zablokowanie karty według mnie jest bezprawne i
    wątpię żeby taka opłata była.

  • 4. Data: 2003-07-31 06:03:56
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

> [...]
    > wybór więc pobranie opłaty za zablokowanie karty według mnie jest bezprawne

    ŚWIĘTE SŁOWA!!!

  • 5. Data: 2003-08-01 09:30:03
    Od: "" <k...@p...fm>

    > ŚWIĘTE SŁOWA!!!

    Ja też twierdzę, że nie powinni pobierać żadnych opłat ale na wszelki wypadek
    dzisiaj jak naliczyli mi odsetki przelałem całą kasę z LG do mBanku i mam saldo
    0 zł. Rezygnację z ich usług wysłałem dwa dni temu i czekam na zamknięcie
    konta. Szkoda bo fajne było...niestety Nordea nie jest dla mnie atrakcyjna.

  • 6. Data: 2003-08-01 09:48:48
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > Szkoda bo fajne było...niestety Nordea nie jest dla mnie atrakcyjna.

    Ale jakby z taką ofertą wyskoczył PKOBP lub Pekao... Nordea chyba nie jest
    świadoma swojej (nie)atrakcyjności.