  • 1. Data: 2003-07-29 11:24:07
    Temat: wzór umowy kredytowej.
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Czy w sieci można, znaleźć standartową umowę z Pekao S.A. (lub innym
    bankiem) dot kredytu hipotecznego.

  • 2. Data: 2003-07-29 14:24:51
    Temat: Re: wzór umowy kredytowej.
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "Ender" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy w sieci można, znaleźć standartową umowę z Pekao S.A. (lub innym
    > bankiem) dot kredytu hipotecznego.

    nie zauwazylem w sieci nic podobnego.
    wydaje mi jednak sie, ze wzor zawsze mozna dostac pytajac o to w oddziale
    (zarowno w kredytach jak i u doradcy VIP).
    zawsze mozesz takze popytac na stronie internetowej (ktos zajmujacy sie
    serwisem powinien tobie pomoc i podeslac wzor umowy).

    s.