    From: "Adam Gunia" <a...@f...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Szukam strony-platformy, bazy danych z nieruchomosciami
    Date: Sun, 15 Sep 2002 07:53:31 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@b7974.pppool.de

    Witam.

    Jestem zdania, ze to odpowiednia grupa, bo nieruchomosci to i objekty
    inwestycyjne, a innej grupy ns ten temat nie znalazlem.

    Szukam strony-platformy, bazy danych z nieruchomosciami. Glownie Mazury.
    Grupy na ten temat nie znlazlem.
    W niemczech istnieje co w stylu www.immoscout.de (tylko dla porownania
    podaje, zadna reklama)

    Czy jest jakis taki odpowiednik na polske? Albo jakas baza?

    Nieruchomosci z Mazur glownie mnie interesuja.

    Zna ktos jakies dobre zasoby (strony) internetowe?

    Moze nawet oferty jakis bankow? Banki przynajmniej niemieckie maja w ofercie
    i nieruchomosci.

    Chodzi mi o jakas strone, gdzie jest wszystko razem. Platforma-baza danych.

    Jakos szukalem w www.google.com jako wyszukiwarce, ale nic tkiego nie
    znalazlem. Pare witryn moze tylko od jakis malych biur nieruchomosci z mala
    oferta, o ile te strony byly aktualne.

    Czy nic nie bije gazety Kontakt w polsce?

    Pozdrawiam
    Adam G