  • 1. Data: 2002-09-14 19:37:46
    Temat: Jak szybko w mBanku
    Od: "Mirosław" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak szybko załatwiane są formalności w mBanku.
    Wysyłam przez internet zgłoszenie i co dalej?

    PS. Ogólnie, warto korzystać z ich usług?

    --
    Mirosław P.
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2002-09-15 00:32:00
    Temat: Re: Jak szybko w mBanku
    Od: "cnu" <!c...@g...pl!>

    Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jak szybko załatwiane są formalności w mBanku.
    > Wysyłam przez internet zgłoszenie i co dalej?

    i czekasz..... czekasz.....
    wszystko jest opisane na ich stronach
    przyslą ci umowę do podpisania, ze 2 razy zadzwonią żeby ustalić hasła

    albo poczytaj bo po to tam napisali:
    http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/formularz.ht
    ml

    cała procedura może trwać nawet miesiąc, dużo zależy od poczty i tego jak
    szybko wyslą do ciebie umowę
    lepszym rozwiązaniem jest chyba samemu wydrukować formularz ze strony ,
    wypełnić podpisać i wysłać

    > PS. Ogólnie, warto korzystać z ich usług?

    ogólnie warto
    poczytaj na tej grupie
    znajdziesz dużo opinii

    CNU

    www.paszkowiak.prv.pl

    pisząc na priv usuń ! z adresu

  • 3. Data: 2002-09-15 16:48:40
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    BUCKS napisał(a):

    > Pamietaj, ze VE do eMAX to 36zl/rok, bezplatna jest tylko VE do eKONTA
    dlaczego tylko? az! :)
    ktory bank gratisowo: daje ve, wznawia, zastrzega i wydaje duplikat?
    imho to nadal najtansza oferta konta z karta
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2002-09-16 09:24:00
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego tylko? az! :)

    Tylko, bo tylko ta jedna karta jest bez oplat, inne to wydatek dla
    wlasciciela :)
    Trzeba informowac klienta, ktory zewszad slyszy, ze mBank wydaje karte za
    free, zamowi VE do eMAX i bedzie potem narzekal ;-)

    > ktory bank gratisowo: daje ve, wznawia, zastrzega i wydaje duplikat?
    > imho to nadal najtansza oferta konta z karta

    Jezeli nie wyplacasz gotowki albo wyplacasz z Euronetu, bo poza ta siecia to
    nie jest juz taki tani ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-09-16 11:14:14
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    BUCKS napisał(a):

    > Tylko, bo tylko ta jedna karta jest bez oplat, inne to wydatek dla
    > wlasciciela :)
    inni za darmo nawet takiej jednej nie daja

    > Trzeba informowac klienta, ktory zewszad slyszy, ze mBank wydaje karte za
    > free, zamowi VE do eMAX i bedzie potem narzekal ;-)
    to go zapytamy czy cala toip przeczytal uwaznie ;)

    > Jezeli nie wyplacasz gotowki albo wyplacasz z Euronetu, bo poza ta siecia to
    > nie jest juz taki tani ;)
    ale jako karta _tylko_ do euronetu to jest najtanszy, wlasciwie darmowy