  • 1. Data: 2002-09-14 23:33:23
    Temat: adres strony www Millenium
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    mozecie mi podac bo do jasnej cholery jest mi pilnie potrzebny a nie moge
    nigdzie odzszukać....

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa [http://ja-na-pyrypy.prv.pl]

    Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą leczenia!

  • 2. Data: 2002-09-15 03:10:46
    Temat: Re: adres strony www Millenium
    Od: "minik" <m...@m...net>

    www.big.pl

  • 3. Data: 2002-09-15 10:44:16
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    eh, w programie TVP pt. Praca dla Każdego powiedzieli, że szukają
    pracowników do nowych placowek, a na stronie nie ma żadnych informacji.

  • 4. Data: 2002-09-15 11:06:20
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > eh, w programie TVP pt. Praca dla Każdego powiedzieli, że szukają
    > pracowników do nowych placowek, a na stronie nie ma żadnych informacji.

    Jak to nie. Wejdz na www.big.pl i z menu niebieskiego (po lewej stronie)
    wybierz "Oferty pracy".
    Albo bezposrednio:
    http://www.m24.pl/p_14.asp
    http://www.m24.pl/praca_01.html

  • 5. Data: 2002-09-15 11:19:20
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > http://www.m24.pl/p_14.asp
    > http://www.m24.pl/praca_01.html

    ehhh, chodzi mi o zwykłe placówki Millenium a nie biznesy...

  • 6. Data: 2002-09-15 12:02:02
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > www.big.pl

    + www.m24.pl + www.mille24.pl oczywiscie wskazuja na www.big.pl :))) robilem
    na chybil trafil kiedy proby
    Al

  • 7. Data: 2002-09-16 08:12:24
    Od: Jerzy Slominski <J...@u...torun.pl>

    Metaxa wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam,
    > Metaxa [http://ja-na-pyrypy.prv.pl]
    >
    > Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą leczenia!

    Strona to strona, da sie znalezc. Ale gdzie tabela oplat i
    oprocentowanie?
    --
    Jerzy Slominski

  • 8. Data: 2002-09-16 09:06:15
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Sep 2002 10:12:24 +0200,
    osoba podpisana: Jerzy Slominski <J...@u...torun.pl>
    napisała:
    [...]
    > Strona to strona, da sie znalezc. Ale gdzie tabela oplat i
    > oprocentowanie?
    A niee. Trzeba było od razu. Nie ma w sieci TOiP.
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 9. Data: 2002-09-16 10:15:19
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    > A niee. Trzeba było od razu. Nie ma w sieci TOiP.

    Jest to technika stosowana przynajmniej od lat kilku tysięcy. Jedna z
    podstawowych reguł prawa mówi, że aby obowiązywało musi zostać
    opublikowane. Pewien z cesarzy rzymskich chcąc dokuczyć (np. oberżnąć
    głowę) któremuś ze swoich podwładnych publikował "akt prawny" na wysokim
    słupie, tak, by nikt nie zwracał na niego uwagi, lub wręcz nie mógł
    przeczytać. Następnie egzekwował.

    Tak powinno być w każdym banku.

    Pzdr: Dogbert