  • 1. Data: 2002-01-16 10:28:53
    Temat: Szajsfeisen Bank
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Zgubili moje papiery, dupki.

    Citi to miodzio przy nich... I pomyslec, ze bez powodu chcialem zmienic KK.

    Dno.

    P.

  • 2. Data: 2002-01-17 06:45:26
    Temat: Re: Szajsfeisen Bank
    Od: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    > Zgubili moje papiery, dupki.
    >
    > Citi to miodzio przy nich... I pomyslec, ze bez powodu chcialem zmienic
    KK.

    > Dno.
    >
    > P.

    Na studiach w Austrii mialem kiedys u nich konto - NIGDY WIECEJ!!!

    Traktuja czlowieka jak smiecia.

    GreGG

  • 3. Data: 2002-01-17 07:59:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na studiach w Austrii mialem kiedys u nich konto - NIGDY WIECEJ!!!
    >
    > Traktuja czlowieka jak smiecia.

    No ale tam to chyba na 4 banki 3 to oni ;)
    Mialem wrazenie ze sa wszedzie - nawet popielniczki ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-17 21:42:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    > Zgubili moje papiery, dupki.
    >
    > Citi to miodzio przy nich... I pomyslec, ze bez powodu chcialem zmienic KK.

    Nie mylisz przypadkiem jednostkowego bledu (ktory - niestety - moze
    sie zdazyc wszedzie, choc nie powinien) z systematycznie i powtarzalnie
    popelnianymi "bledami"?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 5. Data: 2002-01-21 09:08:48
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Nie mylisz przypadkiem jednostkowego bledu (ktory - niestety - moze
    > sie zdazyc wszedzie, choc nie powinien) z systematycznie i powtarzalnie
    > popelnianymi "bledami"?

    Nie wiem skad wiesz, ze to jednostkowy, bo ja wiem, ze raczej jeden z wielu.
    Ponadto to sa podstawowe rzeczy. Bardziej podstawowe niz same uslugi bankowe.
    Obowiazuje ich chyba ustawa o ochronie danych osobowych. Jak ja przestrzegaja
    skoro sami nie wiedza co sie z tymi dokumentami stalo? To jest przegiecie na
    maxa. Z czyms takim nigdy i nigdzie sie nie spotkalem. Dno, dno, dno.
    Teraz jakis niepowolany dupek moze wiedziec ile zarabiam, z jakich bankow i
    sklepow korzystam, gdzie mieszkam, jakie mam auto, numer telefonu, gdzie
    pracuje. Bardzo komfortowe uczucie, prawda ?
    Powinienem napisac reklamacje z powiadomieniem GINB, tylko gdzie do tego GINB
    pisac ? Mozecie pomoc ?

    P.

  • 6. Data: 2002-01-22 00:39:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    [Zgubili moje papiery, dupki.]

    > Nie wiem skad wiesz, ze to jednostkowy, bo ja wiem, ze raczej jeden z wielu.

    Nie wiem, to bylo pytanie. Nigdy nie mialem stycznosci z tym bankiem,
    w odroznieniu od Citi, u ktorych stale cos bylo zle.

> [...]
    > przestrzegaja
    > skoro sami nie wiedza co sie z tymi dokumentami stalo?

    Coz. Tez mi sie zdazylo kiedys takie cos w PBK. Gdyby bylo to pojedynczy
    blad, to bym to im jakos odpuscil.

    > Teraz jakis niepowolany dupek moze wiedziec ile zarabiam, z jakich bankow i
    > sklepow korzystam, gdzie mieszkam, jakie mam auto, numer telefonu, gdzie
    > pracuje. Bardzo komfortowe uczucie, prawda ?

    Niestety, takie informacje mozna miec takze jesli nic nie zostalo zgubione.
    Nawet moze latwiej (no bo dane sie nie zgubily).

    Nie znajac sytuacji w tym banku, wiem, ze bardzo wiele osob ocenia
    banki (nie tylko zreszta banki) po jednym epizodzie. Taki epizod moze
    sie niestety wszedzie zdazyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator