  • 1. Data: 2002-01-16 09:04:51
    Temat: Historia rachunku z mbanku.
    Od: "MaD" <m...@s...pl>

    Zamowilem 3 miesieczna historie i okazuje sie ze jest nie podsteplowana.
    Jestem ciekaw jak zareaguja w multibanku gdyz chcialem wyrobic VC do
    multikonta jestem.
    Z tego co sie dowiadywalem historia musi byc podsteplowana i podpisana.
    Czy w mbanku wogole stempluja jakies druki ?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2002-01-16 10:18:10
    Temat: Re: Historia rachunku z mbanku.
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    MaD napisal:

> [...]
    > Z tego co sie dowiadywalem historia musi byc podsteplowana i podpisana.
    > Czy w mbanku wogole stempluja jakies druki ?

    Jesli w kontaktach z MultiBankiem chcesz posilkowac sie historia
    rachunku z mBanku to najprostszym rozwiazaniem jest zlozenie w "cufie"
    lub przeslanie do centrali upowaznienia dla MultiBanku do weryfikacji
    listy operacji na rachunku prowadzonym na Twoja rzecz w mBanku.
    Sprawdzone, dziala zarowno w przypadku VC jak i wnioskow kredytowych.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-20 10:55:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 16 Jan 2002 10:04:51 +0100, "MaD" <m...@s...pl> wrote:

    >Zamowilem 3 miesieczna historie i okazuje sie ze jest nie podsteplowana.
    >Jestem ciekaw jak zareaguja w multibanku gdyz chcialem wyrobic VC do
    >multikonta jestem.

    Wyciagi z mBanku bez pieczatkek (ale tylko z mBanku) Multi akceptuje.
    Jesli ktos w oddziale nie bedzie chcial przyjac to twardo obstawaj
    przy swoim :-)
    Ale potrzebna jest historia za min. 6mc.

    >Z tego co sie dowiadywalem historia musi byc podsteplowana i podpisana.
    >Czy w mbanku wogole stempluja jakies druki ?

    Potwierdzenia pojedynczych operacji chyba stepluja.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl