  • 1. Data: 2002-01-16 09:53:01
    Temat: Re: miszczu Bolanowski w Tenbicie
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Wed, 16 Jan 2002 10:45:27 -0000, "Bernard Oleszek" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam,
    >wczoraj/dzisiaj w nocy mignął mi w tvenie Wojtek Bolanowski i jeszcze
    >jakichś dwóch gostków, niestety załapałem się na ostatnie słowo pożegnania
    >:( Czy ktoś oglądał? Czy ktoś mógłby rzec słowo o programie?

    Masz wyzej dwa watki na ten temat.

  • 2. Data: 2002-01-16 10:07:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org> wrote:

    > Masz wyzej dwa watki na ten temat.

    Z ktorych wynika, że nic nie straciłeś ;))

    BTW - zaczynam się cieszyć. Niedługo ludzie będą potrzebowali
    specjalisty do naciśnięcia wyłącznika. Informatycy bedą potrzebni :-)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-01-16 10:45:27
    Temat: miszczu Bolanowski w Tenbicie
    Od: "Bernard Oleszek" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    wczoraj/dzisiaj w nocy mignął mi w tvenie Wojtek Bolanowski i jeszcze
    jakichś dwóch gostków, niestety załapałem się na ostatnie słowo pożegnania
    :( Czy ktoś oglądał? Czy ktoś mógłby rzec słowo o programie?

    Pozdrawiam
    Bernard Oleszek