  • 1. Data: 2002-01-16 10:04:43
    Temat: Drożyzna
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam, chciałem zapytać czy to tylko w moim banku tak potraktowali klientów i
    mnie czy też jest paru szczęśliwców - posiadaczy kont.
    Mianowicie:
    wzrost o 50% opłaty za konto ROR / na miesiąc,
    prowizja 0,1% (nie mniej niż 3 zł)od kwoty przyznanego salda debetowego /na
    miesiac,
    wypłata gotówki z okienka banku z własnego RORu - 4 zł,
    Nie wiem ile wzrosły opłaty za zlecenia stałe.
    Czyli płacąc miesięcznie w 2001 roku 6 zł (w tym 3 zlecenia stałe) od stycznia
    2002 BPH+PBK mam miesięcznie do zapłaty minimum 20 zł
    Nieźle wychodzą im połączenia banków, ciekaw jestem czy podążą drogą byłego
    handlobanku.
    Karol

  • 2. Data: 2002-01-16 10:09:35
    Temat: Re: Drożyzna
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

> [...]
    > 2002 BPH+PBK mam miesięcznie do zapłaty minimum 20 zł
    > Nieźle wychodzą im połączenia banków, ciekaw jestem czy podążą drogą

    jak masz wpływy na konto przynajmniej 2500 zł to zrób sobie Srebrnego Sezama
    to będzie Cię kosztował 11 zł miesięcznie łącznie z dostępem przez inet,
    wap, sms i do tego żadnych opłat za przelewy

  • 3. Data: 2002-01-16 12:48:19
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    > 2002 BPH+PBK mam miesięcznie do zapłaty minimum 20 zł
    > Nieźle wychodzą im połączenia banków, ciekaw jestem czy podążą drogą

    PBK z BPHem to aktualnie najdrozszy bank.
    Najlepsza jest pozycja 30 zl za "rozpatrzenie wniosku o kredyt". Czyli wezma
    30 zl a potem odmowia kredytu ... :-)
    Albo 2 % min.66 zl za splacenie kredytu przed terminem !

    Cool bank, nie ma co !

    AO

  • 4. Data: 2002-01-16 23:31:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > jak masz wpływy na konto przynajmniej 2500 zł to zrób sobie
    > Srebrnego Sezama to będzie Cię kosztował 11 zł miesięcznie łącznie z
    > dostępem przez inet, wap, sms i do tego żadnych opłat za przelewy

    Hmm. To chyba lepiej sobie zrobić za 6 PLN konto w Śląskim (też
    dostęp via inet, jest ostatnio jakiś telefon, brak opłat za przelewy
    i brak wymagań co do wpływów). Aplikacja internetowa też ciężka ale
    podobna...