  • 1. Data: 2012-07-11 11:04:28
    Temat: Sync a zakupy kredytówką w Redcoon
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Nie wiem, czy płacić kartą debetową, czy przelewem. Jest taki sklep
    redcoon.pl. Przelew idzie do PL. Za to karty kredytowe obsługuje
    redcoon Benelux B.V., czyli zagraniczna firma.
    I nie mogę odnaleźć kodu MCC tej firmy. Co ma kardynalne znaczenie z
    wiadomego powodu :-)

    Ktoś już robił w tym sklepie zakupy? I jak z rozliczeniem?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-08-08 14:24:49
    Temat: Re: Sync a zakupy kredytówką w Redcoon
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
> [...]
    > wiadomego powodu :-)
    >
    > Ktoś już robił w tym sklepie zakupy? I jak z rozliczeniem?

    Robił :-)
    No i MCC jest nadal nieznany, ale jak się okazało wczoraj po 19-tej
    - jest właściwy :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-08-08 15:01:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2012 14:24:49 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Robiďż˝ :-)
    >
    > No i MCC jest nadal nieznany, ale jak si� okaza�o wczoraj po 19-tej
    >
    > - jest w�a�ciwy :-)
    A na Bonito.pl ktoś kupował i płacił kartą synca?
    Zwrot 5% powinien raczej być bo na bonito.pl karty obsługuje PAYu(to od Allegro)- a
    szykuja mi się zakupy za prawie 2tys to zwrot juz godny uwagi: rozbijam zakupy na
    2*1000zł to dostanę2*50zł zwrotu z Synca i 5% rabatu przy drugim zamówienie dzięki
    temu ze pierwsze było pow. 1000zł;)
    No i dodam że nigdzie taniej podręczników nie znalazłem jak na bonito.