  • 1. Data: 2012-07-10 19:24:23
    Temat: Drżyjcie, p.b.b.-owcy!
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/31890-rusza-finansowy
    -rentgen-rostowskiego-kazdy-kto-wykonuje-wolny-zawod
    -lub-kupi-drogi-produkt-jest-dla-rzadu-potencjalnym-
    oszustem

    "Majątki przedstawicieli wielu grup zawodowych trafią pod lupę służb
    skarbowych. Są wśród nich m.in. prawnicy, ekonomiści, inżynierowie czy
    geodeci."
    - zaskakujące jest (dla mnie) zestawienie (zarobków) inżynierów i
    prawników (niewiele wiem o geodetach, jeśli pominąć Maliniaka z
    "Czterdzestolatka") :)

    Dalej:

    Pod lupą skarbówki znajdą się także osoby posiadające znaczne lokaty
    bankowe oraz *mające rachunki w kilku bankach*

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 2. Data: 2012-07-10 19:30:27
    Temat: Re: Drżyjcie, p.b.b.-owcy!
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    :

    > Pod lupą skarbówki znajdą się także osoby posiadające znaczne lokaty bankowe
    > oraz *mające rachunki w kilku bankach*

    Lecę zamykać Raffiego. Będzie jeden mniej. Zawsze to mniejszy wyrok :)

  • 3. Data: 2012-07-10 19:44:12
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 10.07.2012 o 19:24 SQLwiel <_...@g...com> pisze:

    > Pod lupą skarbówki znajdą się także osoby posiadające znaczne lokaty
    > bankowe oraz *mające rachunki w kilku bankach*

    A to juz skarbowka moze dostac liste wszystkich klientow z bankow? Hm...
    musze im przygotowac oferte na MIS. Hm...
    a moze nawet calle center by sie im przydalo, majac taka baze warto byloby
    robic tez x-sell ;). Oslowie chyba by nic nie mieli przeciw
    komercjalizacji skarbowki...

    MK

  • 4. Data: 2012-07-10 19:53:09
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 19:44, MK pisze:

> [...]
    > a moze nawet calle center by sie im przydalo, majac taka baze warto
    > byloby robic tez x-sell ;). Oslowie chyba by nic nie mieli przeciw

    A Ty sądzisz, że wszelkie bazy danych, banków, TU, NFZ-tu i inne - nie
    są konsolidowane u Vincenta?
    Oj, naiwny...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 5. Data: 2012-07-10 23:10:44
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-10 19:24, SQLwiel pisze:

    > Pod lupą skarbówki znajdą się także osoby posiadające znaczne lokaty
    > bankowe oraz *mające rachunki w kilku bankach*

    Dobre :-)
    Teraz nie wiem co mnie bardziej śmieszy. Czy nowy POmysł wspaniałego
    rządu czy zgraja drobnych (tu się powstrzymam) rajcujących się ilością
    kont, kart, wygranych (w ich mniemaniu) potyczek z "instytucjami
    zaufania publicznego".

    PS. I znowu mam problem. Co zrobić z 10kpln? Za dużo żeby przepić a za
    mało żeby latać z tym do banku na lokatę i coś na tym zarobić :-)

  • 6. Data: 2012-07-10 23:18:27
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-10 19:24, SQLwiel pisze:

    > "Majątki przedstawicieli wielu grup zawodowych trafią pod lupę służb
    > skarbowych. Są wśród nich m.in. prawnicy, ekonomiści, inżynierowie czy
    > geodeci."

    Normalnie jakby ministrem finansów była Zyta a premierem Jarek.
    Mam nadzieję że stosowne larum zostanie w mediach odtrąbione bo to
    zawiść, zamordyzm i prześladowania. ;-)

  • 7. Data: 2012-07-10 23:18:55
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

> [...]
    -rentgen-rostowskiego-kazdy-kto-wykonuje-wolny-zawod
    -lub-kupi-drogi-produkt-jest-dla-rzadu-potencjalnym-

    (...) donosi "Super Express" (...)

    i wszystko jasne ;)

  • 8. Data: 2012-07-10 23:29:35
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 10 lipca 2012 23:10:44 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > PS. I znowu mam problem. Co zrobić z 10kpln? Za dużo żeby przepić a za
    > mało żeby latać z tym do banku na lokatę i coś na tym zarobić :-)
    w takim razie sugeruję wycieczkę do Australii ;)

  • 9. Data: 2012-07-10 23:31:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" jthog7$nb5$...@i...gazeta.pl

    > Pod lupą skarbówki znajdą się także osoby posiadające znaczne
    > lokaty bankowe oraz *mające rachunki w kilku bankach*

    W kilku? Ktoś łapie się? Choć... Może być i tak, że jakieś
    banki połączą się i zostanie naprawdę tylko kilka... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-07-10 23:39:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysiek" 2...@g...co

    > PS. I znowu mam problem. Co zrobić z 10kpln? Za dużo żeby przepić a za
    > mało żeby latać z tym do banku na lokatę i coś na tym zarobić :-)

    : w takim razie sugeruję wycieczkę do Australii ;)

    Czyżby kontrole miały ominąć KANGurlandy?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'