  • 1. Data: 2012-07-11 09:49:17
    Temat: Citi Handlowy - Zmiana Regulaminu Rachunków Bankowych i Tabeli Opłat i Prowizji dla Klientów
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    "Dotyczy Konta Osobistego CitiKonto Direct.

    Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za korzystanie z usług Citi Handlowy.

    Uprzejmie informujemy, że od 13 sierpnia 2012 r. ulega zmianie
    Regulamin Rachunków Bankowych ("Regulamin")
    oraz Tabela Opłat i Prowizji ("Tabela") dla Klientów indywidualnych
    posiadających Konto Osobiste lub Rachunek
    Oszczędnościowy w Citi Handlowy. Treść nowego Regulaminu oraz Tabelę
    przesyłamy w załączeniu.

    Postanowienia Regulaminu zostały dostosowane do ustawy z dnia 19
    sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych
    (Dz. U. z 2011 roku Nr 199, poz. 1175).

    Ustawa wdraża zapisy Dyrektywy 2007/64/WE Parlamentu Europejskiego i
    Rady w sprawie usług płatniczych
    w ramach rynku wewnętrznego, której celem jest stworzenie jednolitego,
    europejskiego rynku płatniczego
    i ustandaryzowanie zasad realizacji usług płatniczych w obrocie
    krajowym i dewizowym w ramach
    całego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

    Od 13 sierpnia 2012 r. z oferty banku zostaje wycofana usługa "Płać
    komórką" (Płatności Mobilne Citibank).

    Bezpłatne usługi: W ramach konta nadal nie będą Państwo płacić m.in.
    za przelewy krajowe przez Internet,
    wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju i bankomatów Citi za granicą
    czy podłączenie karty do subkonta
    walutowego.

    Prowadzenie konta: Prowadzenie konta pozostaje bezpłatne przy
    comiesięcznych wpływach min. 2000 zł.
    W przypadku niższych wpływów będzie naliczana opłata miesięczna 7 zł.

    Karta do konta: Karta pozostaje bezpłatna, jeśli suma dokonanych nią
    transakcji bezgotówkowych wyniesie
    min. 500 zł miesięcznie. W pozostałych przypadkach zostanie pobrana
    opłata miesięczna 5 zł. Obniżona
    zostaje opłata miesięczna za kartę Maestro z 6 zł do 5 zł.

    Przelewy na rachunki prowadzone przez Citi Handlowy inne niż rachunki
    własne: Przelewy realizowane samodzielnie w Citibank Online, Citi
    Mobile i Automatycznym Bankierze CitiPhone pozostają bezpłatne.
    Wprowadzona zostaje opłata 9 zł za przelewy zlecane u Doradców w
    oddziałach banku oraz w CitiPhone.

    Dla Państwa wygody w załączonej Tabeli zaznaczyliśmy wszystkie
    wprowadzone zmiany.
    Jeżeli Państwa konto jest prowadzone na warunkach promocyjnych, które
    określają opłaty odmienne
    od zawartych w Tabeli, obowiązują w tym zakresie warunki promocji.

    Zachęcamy do zapoznania się z przesłanymi materiałami. Jednocześnie
    informujemy, że przysługuje Państwu
    prawo odmowy przyjęcia nowych warunków poprzez wypowiedzenie umowy w
    trybie i terminach określonych
    w dotychczasowym Regulaminie.

    W przypadku pytań zapraszamy do oddziału lub prosimy o kontakt z
    CitiPhone.

    Z poważaniem,
    Tomasz Pol"

    Taki mail odebrałem dziś rano. Out Citek!

  • 2. Data: 2012-07-15 21:22:17
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "eisenberg" <e...@n...pl> ...
    > "Dotyczy Konta Osobistego CitiKonto Direct.

    >Prowadzenie konta: Prowadzenie konta pozostaje bezpłatne przy
    >comiesięcznych wpływach min. 2000 zł.

    bylo 1500zl

    >Karta do konta: Karta pozostaje bezpłatna, jeśli suma dokonanych nią
    >transakcji bezgotówkowych wyniesie
    >min. 500 zł miesięcznie.

    A tu juz pojechali po bandzie.
    bylo 100zl!

    > Out Citek!

    Trzeba powaznie rozwazyc te opcje,
    bo 10% zwrotu za bilet ZTM przestaje byc kuszace :-/

    --
    T.F.

  • 3. Data: 2012-07-16 18:34:35
    Od: "twoj wladca" <n...@n...nospam>

    > bylo 1500zl

    > A tu juz pojechali po bandzie.
    > bylo 100zl!

    Wystarczy ze na koniec okresu rozliczeniowego masz 0zl na koncie i nic ci
    nie pobiora, konto sie nie debetuje

    > Trzeba powaznie rozwazyc te opcje,
    > bo 10% zwrotu za bilet ZTM przestaje byc kuszace :-/

    20% z kredytowka przy braku kosztow (debetowka tak jak wyzej, kredytowka po
    telefonie na infolinie wyrazajac chec rezygnacji zniosa Ci oplate) jest
    nadal kuszace
    Ponadtow na rachunek kredytowki czasami wpadaja podwojne zwroty :)