  • 1. Data: 2012-07-10 17:20:51
    Temat: Spóxniona miłość synowska...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Melduję przybycie na świat mego kolejnego, ostatniego,
    najmłodszego, spłodzonego niemal w ostatnim dniu
    płodności, SynCa... Obyło się bez kuriozalnych scen, :)
    czyli SyneC przybył na świat dzięki przelaniu [spermy?]
    z kĄta w kĄt... ;)

    Przypominam też, że tylko do 12 lipca można zakładać konta w BePeHahahaha...
    Ja założyłem -- ostatniego SynCa lałem właśnie rozśmieszony. :)

    Jeśli z BPH popłyną wisienki -- będziemy chyba, Siostry,
    musiały podziękować MarkowiZ za pomoc doradczą i otuchę. :)

    Na razie moi SynCowie dali mi 2x50 i dali mi 2 debetówki.
    Jedną transakcję mam za sobą. :) Jeszcze tylko 8 sztuk
    SynCowymi i 9 śmiesznymi, ponadto są wiewiórkowe oraz
    kredytowe (z KB) i to chyba by było na tyle...

    Rajfajny mi dał 2x200. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Byłbym zapomniał... Ma być o laniu wody...
    Dziś jest na zewnątrz sucho i niezbyt
    upalnie, dlatego wewnątrz wilgotność mam na poziomie
    niższym niż 45%. Obok podziękowań składanym niejako
    awansem MarkowiZ, dziękuję i Bogu za wiśnie oraz za
    orzechy, dzięki którym mogę podreperować swój budżet,
    nieco naruszony osuszaniem. :)

  • 2. Data: 2012-07-11 19:50:16
    Temat: Re: Spóxniona miłość synowska...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jthh8r$cfu$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > płodności, SynCa... Obyło się bez kuriozalnych scen, :)
    > czyli SyneC przybył na świat dzięki przelaniu [spermy?]

    SyneC ten przyszedł na świat w czepku złożonym z 50 owoców.
    Ostatniego SynCa mam z moim ojcem, średniego -- z matką,
    zaś mój pierworodny to efekt samogwałtu... Wiem, że to
    amoralne, ale ja zawsze taki byłem... Gdy PeKao chciała
    mi naliczyć opłatę za debetówkę (3 złote) z moich uszu
    buchnęły kłęby dymu... Na szczęście ówczesny pożar szybko
    ugaszono...

    Warto dodać, że w tamtych czasach PeKaO zabierała mi
    miesięcznie kilkaset złotych, może nawet ponad 700 pln
    miesiąc w miesiąc... I to na dodatek bez żadnej hipoteki...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'