  • 1. Data: 2013-04-15 10:31:53
    Temat: Sync 5%
    Od: damian <d...@g...com>

    Coś Sync opóźnia się z premią 5% w tym miesiącu, czy to tylko u mnie?

  • 2. Data: 2013-04-15 10:39:41
    Temat: Re: Sync 5%
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 01:31:53 -0700 (PDT), damian napisał(a):

    > Coś Sync opóźnia się z premią 5% w tym miesiącu, czy to tylko u mnie?

    A dlaczego niby się opóźnia? Północ jeszcze nie minęła.

    AK

  • 3. Data: 2013-04-15 11:44:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15/04/2013 10:31, damian pisze:
    > Coś Sync opóźnia się z premią 5% w tym miesiącu, czy to tylko u mnie?

    Ogarnij sie.

  • 4. Data: 2013-04-15 13:11:22
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2013-04-15 10:39, Andrzej Kubiak pisze:

    > A dlaczego niby się opóźnia? Północ jeszcze nie minęła.
    >
    > AK

    Dali już...

  • 5. Data: 2013-04-16 15:23:40
    Od: M <m...@g...com>

    On 15 Kwi, 13:11, AdIk <a...@x...pl> wrote:
    > Dali już...

    Zależy komu. W marcu opłaciłem (Płacę z Alior Sync) rachunek za
    energię nieco ponad 1000 zł i zwrotu nie ma (a za tę płatność
    skasowali mnie 2 zł prowizji). Jestem dotychczasowym klientem, czyli
    ostatnie zmiany dotyczą mnie dopiero od 1 czerwca. W marcu jakiś tam
    zwrot za inną płatność przyszedł czyli uznali, że warunek
    "wynagrodzenia" spełniam (choć sam sobie przelewam, jako
    przedsiębiorca). Napisałem reklamację, a tymczasem kolejny rachunek
    poszedł jak zwykle przelewem z KK Citi na początku jej okresu
    rozliczeniowego. A może Blue Media (pośrednik w płatnościach online
    dla Energa Obrót) ma jakiś nielubiany przez Synka kod MCC czy jak mu
    tam - da się to jakoś sprawdzić?

  • 6. Data: 2013-04-16 15:37:42
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 16 Apr 2013 06:23:40 -0700 (PDT), M napisał(a):

    > A może Blue Media (pośrednik w płatnościach online
    > dla Energa Obrót) ma jakiś nielubiany przez Synka kod MCC czy jak mu
    > tam - da się to jakoś sprawdzić?

    MCC tyczy się płatności kartą. Od płatności w Enerdze via Bluecash dostaje
    się moneyback - jeśli spełniłeś warunki, pozostaje reklamacja.

    AK

  • 7. Data: 2013-04-16 15:45:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    M napisał(a) :

    > Zależy komu. W marcu opłaciłem (Płacę z Alior Sync) rachunek za
    > energię nieco ponad 1000 zł i zwrotu nie ma (a za tę płatność

    Ile wynosi obecnie miesięczny limit MB?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2013-04-17 00:26:25
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 10:31:53 UTC+2 użytkownik damian napisał:
    > Coś Sync opóźnia się z premią 5% w tym miesiącu, czy to tylko u mnie?

    limit to 50zł, poza tym uwaga - wynagrodzenie za umowę-zlecenie nie liczy się z
    automatu do spełnienia warunków Alior Sync, czekam na rozpatrzenie reklamacji...

  • 9. Data: 2013-04-17 21:46:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "matebe" 6...@g...co

> [...]

    : limit to 50zł, poza tym uwaga - wynagrodzenie za umowę-zlecenie nie
    : liczy się z automatu do spełnienia warunków Alior Sync, czekam na

    Tabela szyfrów mi zaginęła... Czy mogę prosić Siostrę o zdeszyfrowanie?
    O jaki limit tutaj chodzi? Czy o limit keszbeku SyneCkowego -- maksymalną
    cofkę SyneCka, czy może o limit wypłaty/wynagrodzenia -- minimalną ,,pensję''?

    I co to znaczy, że nie liczy się wynagrodzenie za umowę-zlecenie?

    Jeżeli spełnię poniższe 3 warunki:

    () na przelewie będzie napis 'Wynagrodzenie'
    () będzie to przelew z konta firmowego
    () będzie ów przelew opiewał na kwotę 50 pln
    () zapłacę za coś 100 pln w internecie debetówką
    SyneCka lub płatnością typu ,,płacę z AliorSynC''

    to dostanę cofkę w wysokości 5% zakupów internetowych?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-04-18 11:12:19
    Od: Pitron <e...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 10:31:53 UTC+2 użytkownik damian napisał:
    > Coś Sync opóźnia się z premią 5% w tym miesiącu, czy to tylko u mnie?

    Ja swoją dostałem. Ktoś jeszcze?