  • 1. Data: 2013-04-14 20:47:48
    Temat: Millenium ma czkawkę ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    Właśnie sobie sprawdzam "nadchodzące płatności" i lekko zdębiałem -
    spłata karty na prawie 25 tysięcy... WTF? Karta ma limit 4 tysiące...

    W menu karty suma prawidłowa, ale w nadchodzących lekko porażająca.
    Drugiej karcie spodziewana spłata co kliknięcie zmienia się między zerem
    a prawidłową sumą.

    Wysłałem im informację, żeby sprawdzili.... ale nie budzi to zaufania.

  • 2. Data: 2013-04-15 09:34:38
    Temat: Re: Millenium ma czkawkę ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.04.2013 20:47, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > a prawidłową sumą.
    >
    > Wysłałem im informację, żeby sprawdzili.... ale nie budzi to zaufania.

    No, naprawili... Przecinek im się poprzesuwał ;)