  • 1. Data: 2013-04-13 20:15:19
    Temat: Coś nawaliło w IdeaBanku
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Na ekranie logowania widać komunikat ,,W związku z awarią wysyłki kodów
    autoryzacyjnych działanie systemu transakcyjnego jest ograniczone. Za
    utrudnienia przepraszamy".

    Howgh.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2013-04-15 08:52:16
    Temat: Re: Coś nawaliło w IdeaBanku
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-13 20:15, Grzexs pisze:
    > Na ekranie logowania widać komunikat ,,W związku z awarią wysyłki kodów
    > autoryzacyjnych działanie systemu transakcyjnego jest ograniczone. Za
    > utrudnienia przepraszamy".
    >
    > Howgh.

    mi w sobotę z rana nie zadziałał przelew, ale nie wczytywałem się czy to
    planowane czy nie. Za to w niedzielę przelew z konta żony oraz z
    prywatnego na firmowe przeszedł online (zwykle trwało to nawet kilka minut)

    Lukasz

  • 3. Data: 2013-04-15 12:07:47
    Temat: Re: Coś nawaliło w Getinonline
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 15-04-2013 08:52, ddddddd pisze:

    > mi w sobotę z rana nie zadziałał przelew, ale nie wczytywałem się czy to
    > planowane czy nie. Za to w niedzielę przelew z konta żony oraz z
    > prywatnego na firmowe przeszedł online (zwykle trwało to nawet kilka minut)

    cała sobotę był w grupie czarneckiego problem ruszyło dopiero po południu

    gorzej bo nawaliło coś w getinonline
    nie wyszły dziś zlecone przelewy ani nic nie przyszło - saldo pokazuje
    dobre ale stan środków 0