  • 1. Data: 2013-04-12 21:51:35
    Temat: mBank - eMakler - wprowadzaja oplate 30 zl rocznie?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Dzisiaj dostalem link do nowej TOiP Dom Inwestycyjny BRE Banku S.A -
    wyglada na to, ze wprowadzaja oplate za eMaklera.

    Na www z opisem eMakler czytamy:
    Zgodnie z TOiP DI BRE w przypadku kiedy na rachunku przez okres
    pełnego 1 roku kalendarzowego nie zostanie dokonana żadna transakcja,
    DI BRE pobierze opłatę w wysokości 30 zł. Opłata ta w danym roku może
    nie zostać pobrana jeśli mBank wspólnie z DI BRE postanowią o
    odstąpieniu od niej.

    A znajac pazernosc grup BRE szansa, ze odstapia od tej oplaty jest
    raczej niewielka ;-)

    Wiec ostrzegam wszytskich, nieaktywne eMaklery trzeba zamykac ;)

    BTW ktos wie jak sie wydaje dyspozyje zamkniecia? Infolinia wystarczy,
    czy trzeba pisemnie?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2013-04-12 22:11:25
    Od: Benny <j...@g...com>

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 21:51:35 UTC+2 użytkownik Rafal M napisał:
> [...]
    >

    > Wiec ostrzegam wszytskich, nieaktywne eMaklery trzeba zamykac ;)
    >

    > BTW ktos wie jak sie wydaje dyspozyje zamkniecia? Infolinia wystarczy,

    Te 30 zł jest od bardzo dawna. po co otwierać konto maklerskie jak sie z niego nie
    korzysta?

  • 3. Data: 2013-04-12 23:22:16
    Od: c...@g...com

> [...]
    >

    > Wiec ostrzegam wszytskich, nieaktywne eMaklery trzeba zamykac ;)
    >

    > BTW ktos wie jak sie wydaje dyspozyje zamkniecia? Infolinia wystarczy,

    Wypowiedzieć trzeba pisemnie, ale od 8 lat odstępują od tej opłaty i w tym roku też
    to zrobią (poczytaj forum mBanku). A jeśli będą mieli zamiar pobrać opłatę to
    uprzedzą 3 miesiące wcześniej dając czas na zamknięcie.

  • 4. Data: 2013-04-12 23:22:51
    Od: c...@g...com

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 22:11:25 UTC+2 użytkownik Benny napisał:

    > Te 30 zł jest od bardzo dawna. po co otwierać konto maklerskie jak sie z niego nie
    korzysta?

    Klucz: oferta publiczna :)

  • 5. Data: 2013-04-13 08:42:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-12 22:11, Benny pisze:
    > Te 30 zł jest od bardzo dawna. po co otwierać konto maklerskie jak sie z niego nie
    korzysta?

    Można korzystać i nie mieć obrotów w danym roku.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-04-13 18:02:13
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Kwi, 23:22, c...@g...com wrote:

    > Wypowiedzieć trzeba pisemnie, ale od 8 lat odstępują od tej opłaty i w tym roku też
    to zrobią (poczytaj forum mBanku). A jeśli będą mieli zamiar pobrać opłatę to
    uprzedzą 3 miesiące wcześniej dając czas na zamknięcie.

    A gdzie tak piszą? Bo widze tylko to info o uznanowosci odstapienia.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2013-04-14 19:23:44
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    za 2012 nie mam zadnego obrotu na eMaklerze i oplaty chyba nie pobrali, wiec
    OK