  • 1. Data: 2003-12-30 18:14:44
    Temat: mBank nie przestrzega własnych regulaminów
    Od: "Marcel" <t...@w...pl>

    Jest oto:
    REGULAMIN PROMOCJI POD NAZWĄ "Karty Kredytowe za darmo"

    a w nim czytamy:

    V. Nagrody Promocyjne

    2. Łączną pulę nagród w Promocji stanowi 500 zwrotów opłat pobieranych
    przy przyznaniu karty kredytowej. Wartość
    zwrotu opłaty za przyznanie karty wynosi 28 zł dla karty VISA Electron, 58
    zł dla karty VISA Classic oraz 250 zł dla karty
    VISA Gold.

    VII. Odbiór nagród

    2. Nagrody wskazane w pkt. V. 2., czyli zwrot pobranej opłaty za
    przyznanie karty kredytowej zostanie dokonany w terminie
    14 dni od dnia ogłoszenia Listy Laureatów, na rachunek eKONTO Laureata
    konkursu prowadzony w mBanku.

    A co na to bank:

    Autor: Wojtek Materka, mBank (Intranet ...)
    Data: 03-12-30 15:36

    rzeczywiście, do regulaminu wkradła się pomyłka. Zwroty opłat za KK nie
    nastąpiły na eKONTO lecz na limit na karcie i zawsze były i będą tak
    przeprowadzane.

    To już totalne jaja żeby nawet swoich regulaminów nie przestrzegać.

    Marcel

  • 2. Data: 2003-12-30 18:59:04
    Temat: Re: mBank nie przestrzega własnych regulaminów
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > To już totalne jaja żeby nawet swoich regulaminów nie przestrzegać.

    mBank i wszystko jasne :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-30 20:24:39
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > mBank i wszystko jasne :-)

    czyli żenada trwa...

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-12-30 22:41:21
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Marcel" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To już totalne jaja żeby nawet swoich regulaminów nie przestrzegać.

    w banku w ktorym zatrudniaja zeznikow (a moze innych dochtorkow) to normalne
    podkresle slowo - nigdy - nie przestrzegaja swoich wlasnych regulaminow,
    wychodzac z zalozenia ze skoro to ich regulamin, to moga z nim robic co kca
    niedawno - mieli promocje jakiegos tam funduszu - i wyniki mialy byc
    ogloszone na stronie 'aktualnosci mbanku' (tak stalo w ich wlasnym reg) - no
    jak myslicie - gdzie byly ogloszone ? no na stronie 'fundusze' a
    zatutulowali je 'aktualnosci'
    i ty oczekujesz czegos inteligentnego z ich strony ? no chyba jaja sobie
    robisz

  • 5. Data: 2003-12-30 23:49:54
    Od: "Damian" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > rzeczywiście, do regulaminu wkradła się pomyłka.

    Hehe, do regulaminu wkradla sie pomylka, darmowa bedzie co dziesiata karta a
    nie co trzecia :P

    Rzeczywiscie - ich regulamin, oni se go moga zmieniac...