  • 1. Data: 2007-07-26 12:57:50
    Temat: Sygma Banque. Koszmar!!!
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    Mam w tym nieszczesnym banku kredyt odnawialny
    Halogotowka (8.000 zł). Jest to kredyt cholernie drogi - popelniłam
    błąd i chcę go naprawić - czyli skonsolidować te zadłużenie.
    Nie chce więcej tej Sygmy
    na oczy oglądać!!!!!!!!!!!!!

    Od 3 dni probuje na infolinii uzyskac informacje,
    jakie jest aktualne saldo zadłużenia. Ile musze
    wpłacić, aby zamknąć tą wierzytelność.

    I oczywiście nie mogę się doprosić rzetelnych informacji!
    Najpierw paniusia mówi mi że nie może udzielić mi takiej
    informacji. Inna paniusia twierdzi że muszę wpłacić 10.245 zł,
    ale nie da mi tego na piśmie, bo jej nie wolno (sic!)

    Gdy dzisiaj zadzwoniłam, dowiedziałam się, że
    muszę wpłacić 9.342,29 zł. Na pytanie czy otrzymam
    informację na piśmie dowiedziałam się,
    że owszem, ale do 30 dni!

    Ręce mi z rozpaczy opadły... Mam wrażenie
    że nie chcą mi podać rzeczowych informacji,
    żebym przypadkiem nie skonsolidowała tego
    zadłużenia...

    Jutro znowu będę dzwonić... :(

  • 2. Data: 2007-07-26 13:19:38
    Temat: Re: Sygma Banque. Koszmar!!!
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Monika <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Halogotowka (8.000 zł). Jest to kredyt cholernie drogi - popelniłam
    > błąd i chcę go naprawić - czyli skonsolidować te zadłużenie.

    Ale maja sprytny kalkulatorek na swoich stronach :)

    Ale w nadeslanej umowie nie bylo rzeczywistej stopy oprocentowania?
    No i zabraklo mozliwosci przeliczenia rat przez okres splaty, zeby zobaczyc ile
    naprawde trzeba splacac?