  • 161. Data: 2009-03-17 19:04:41
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Baloo pisze:
    > OK, który konkretnie paragraf z KC miałby tu zastosowanie?

    O tym, że nie wolno naruszać posiadania, nawet jeśli posiadacz jest w
    złej wierze.

    > A co do ochrony praw lokatorów - rozumiem, że podobne prawo chroni tych,
    > których bank usiłuje wyrzucić z mieszkania?

    W Polsce OGROMNIE ciężko jest wyrzucić kogoś z mieszkania. Jeśli ktoś
    jest biegły w przepisach to jest czasem praktycznie niemożliwe.

    > No to cytując Ciebie - właściciel "stawia plastikowy baraczek" i tam
    > przenosi opornego.
    > Legalne czy nie? :)

    Postawienie baraku to nie taka prosta sprawa, bo musi on spełniać pewne
    standardy. Aczkolwiek znam osoby, co kupowały jakieś rudery po to aby
    zrobić z nich lokale zastępcze dla lokatorów, których postanowili usunąć
    z różnych mieszkań.

    > Nie no to jest już samobójstwo i szczerze mówiąc osobiście powiesiłbym
    > za jaja bankowca, który udzielił kredytu takiej osobie.

    Jest ich całkiem sporo. IMO

    --
    Mithos

  • 162. Data: 2009-03-17 19:05:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > zaprawdę powiadam Ci - Warszawa nie jest końcem możliwości.

    Wiem o tym. Aczkolwiek dobrze to wszystko przeanalizowałem i wyszło jak
    wyszło.

    --
    Mithos

  • 163. Data: 2009-03-17 19:06:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Baloo pisze:
    > A jaka branża, jeśli to nie tajemnica?

    Prawna :)

    --
    Mithos

  • 164. Data: 2009-03-17 20:08:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Przez kilka najbliższych lat IMO będą spadać.

    taa,

  • 165. Data: 2009-03-17 20:42:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > ROFL. Chyba za 35 lat płacąc dwa razy tyle + czynsz (dodatkowe 500 PLN).
    > Po co odzywasz się w temacie o jakim nie masz pojęcia ? Nie znasz rynku,
    > nie znasz cen, nie znasz realiów (wiesz ile kosztuje mieszkanie na
    > Mokotowie?) i wychodzi na to, że bredzisz.

    Najprosciej wez sobie Excel i policz.
    Tylko nie doliczaj do tego opłat za wywóz śmieci.

  • 166. Data: 2009-03-17 20:44:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > Płacić 2500 PLN raty kredytu + 500 PLN czynszu (liczniki najemca zapłaci
    > sam) i mieć z tego 1500 PLN na czysto (za tyle takie mieszkanie można
    > pewnie wynająć, 1200 PLN to okazja). Biznes by witek.

    aha i na koniec wartosc spłaconego mieszkania wg ciebie wynosi zero.
    Ty zapewne wybierasz biznes pod tytułem noclegowania dla bezdomnych na
    emeryturze.

  • 167. Data: 2009-03-17 20:54:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > Najprosciej wez sobie Excel i policz.
    > Tylko nie doliczaj do tego opłat za wywóz śmieci.

    To proszę przedstaw tutaj wyliczenia ile wynosi miesięczna rata za
    mieszkanie wartości 400 tyś PLN przy aktualnych warunkach udzielania
    kredytów. Następnie doliczmy do tego miesięczne opłaty za takie
    mieszkanie, bez "liczników".

    Przedstaw magiczny sposób by witek, w jaki sposób poświęcając 2400 PLN
    miesięcznie spłacić w całości kredyt na ww. mieszkanie w okresie 10 lat,
    pokrywając jednocześnie koszta czynszu i innych opłat (bez "liczników").

    Jeśli tego nie zrobisz to znaczy, ze uprzednio pisałeś bzdury. To jak ?
    (pytanie czysto retoryczne)

    --
    Mithos

  • 168. Data: 2009-03-17 20:55:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > aha i na koniec wartosc spłaconego mieszkania wg ciebie wynosi zero.

    Perspektywa 30-35 lat jest na tyle odległa, że trudno przewidywać ile
    będzie warte takie mieszkanie.

    > Ty zapewne wybierasz biznes pod tytułem noclegowania dla bezdomnych na
    > emeryturze.

    Mam trochę inne plany.

    --
    Mithos

  • 169. Data: 2009-03-18 01:02:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > To proszę przedstaw tutaj wyliczenia ile wynosi miesięczna rata za
    > mieszkanie wartości 400 tyś PLN

    To to 44 metrowe? Z ktorego roku? Jaki "uklad"? Wielka plyta?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 170. Data: 2009-03-18 04:21:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > To to 44 metrowe? Z ktorego roku? Jaki "uklad"? Wielka plyta?

    Nie przesadzajmy. W 2006 mozna było kupić za to nowe ("dziura w ziemi")
    70-80 m^2

    --
    KJ
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.