  • 1. Data: 2009-03-13 20:27:47
    Temat: Polityka kredytowa ING ...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    ... działa chyba mniej więcej jak ich system smsów ;)
    Otwieram dzisiaj skrzynkę a tutaj maila w pomarańczowej kopercie od
    ING. Maiłem kiedyś u nich kk MC z limitem na oświadczenie - nie chce
    skłamać, ale nawet nie było to 2k tylko 1,5k czy jakoś tak.
    Przyjmijmy, że 2k. Aby kartę mieć przez pierwszy rok za darmo, trzeba
    było chyba w trzy miesiące wyrobić 1k obrotu albo 1,5k o ile dobrze
    pamiętam. Nie dalej jak po 4-5 m-c zamknąłem kartę, bo mnie www
    pokonało. Zostało tam jeszcze konto oko, chyba? W każdym bądź razie był
    oto dobre z 2 lata temu.
    No więc, otwieram lista i oczą nie wierzę. Chcą mnie uraczyć kredytem na
    21600 PLN?!? I to na dowolny cel ;) Warunki?
    - praktycznie od ręki - jedna wizyta w oddziale
    - bez poręczycieli
    - bez zbędnych formalności - wystarczy dowód osobisty

    Coś tam pewnie w BIKu widzą, ale i tak chyba deko przesadzili IMO.

    PS Zrobiłbym zdjęcie tego maila, ale "aparatu" zdigitalizowanego brak
    pod ręką :/

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-03-13 20:30:04
    Temat: Re: Polityka kredytowa ING ...
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

[...]

    Bardzo dobrze. Kończy się histeria banków. Muszą znowu zacząć zarabiać.

    marekz

  • 3. Data: 2009-03-13 20:37:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 13 Mar 2009 21:30:04 +0100
    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Bardzo dobrze. Kończy się histeria banków. Muszą znowu zacząć
    > zarabiać.

    Może czytają grupę i widzieli jak niedawno spektakularnie zarobiłem na
    opcjach walutowych ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-03-13 20:39:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Bardzo dobrze. Kończy się histeria banków. Muszą znowu zacząć zarabiać.

    Hm... http://biznes.onet.pl/5,1547259,prasa.html ;)

    MK