  • 1. Data: 2009-03-14 06:52:28
    Temat: mbank i depozyty
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Na stronie http://www.mbank.pl/indywidualny/lokaty/stale/mLOKAT
    A/index.html
    czytam "Klienci powierzyli już nam ponad 10 mln depozytów!". Z kolei
    niedawno była podawana informacja o przekroczeniu 2 mln klientów przez
    mbank. Mam rozumieć, że średnio klient w banku trzyma... 5 złotych??? To
    chyba niezbyt wiele... Czy kto może posiada jakieś info jak wygląda stosunek
    depozytów do liczby klientów w innych bankach?

    Szymon

  • 2. Data: 2009-03-14 07:28:23
    Temat: Re: mbank i depozyty
    Od: "jareka" <j...@i...pl>

    Szymon <n...@o...pl> w wiadomości news:gpfkbn$mts$1@news.dialog.net.pl
    wziął i popełnił co następuje:
> [...]
    > była podawana informacja o przekroczeniu 2 mln klientów przez mbank.
    > Mam rozumieć, że średnio klient w banku trzyma... 5 złotych??? To chyba
    wiesz moze te 10 mln to nie 10 mln zlotych ;)
    --
    pozdr jareka

  • 3. Data: 2009-03-14 07:33:14
    Od: kb <k...@g...pl>

    Szymon wrote:
> [...]
    > chyba niezbyt wiele... Czy kto może posiada jakieś info jak wygląda stosunek
    > depozytów do liczby klientów w innych bankach?

    A moze chodzi o depozyty tylko na tego typu lokacie - nie obejmujace
    srodkow na kontach oszczednoiscipowych i RORach - ale nawet wtedy to i
    tak jest malo. Tak wiec widac ze nie bardzo maja sie czym chwalic pod
    wzgledem depozytowym.

  • 4. Data: 2009-03-14 07:41:43
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Szymon nadaje:

    > niedawno była podawana informacja o przekroczeniu 2 mln klientów
    > przez mbank. Mam rozumieć, że średnio klient w banku trzyma... 5
    > złotych???

    A gdzie ty widzisz jakieś złotówki? Chodzi o 5 depozytów. ;-)

  • 5. Data: 2009-03-14 07:48:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba niezbyt wiele... Czy kto może posiada jakieś info jak wygląda
    > stosunek depozytów do liczby klientów w innych bankach?

    ja jestem jednak lepszy, mam więcej niż 5zł
    eMAX 5xx,xx PLN (na spłatę karty kredytowej lub allegro)
    eMAX 0,00 PLN
    eKONTO 0,00 PLN
    izzyKONTO 0,00 PLN
    eMAX plus 0,15 PLN
    eMAX plus 0,00 PLN
    eMAX plus 0,00 PLN
    eMAX plus 0,04 PLN
    eMAX plus 0,17 PLN
    eMAX plus 0,07 PLN
    eMAX plus 0,07 PLN
    eMAX plus 0,07 PLN
    eMAX USD 0,00 USD
    eMAX EUR 0,00 EUR
    eMAX GBP 0,00 GBP
    eMAX CHF 0,00 CHF

  • 6. Data: 2009-03-14 08:06:05
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > A gdzie ty widzisz jakieś złotówki? Chodzi o 5 depozytów. ;-)

    Odczytuję to jako złotówki. Ale chyba faktycznie - mój błąd. Tylko jeśli
    przyjąć, że 5 depozytów przypada na 1 klienta to mam rozumieć, że ma tyle
    kont lub lokat? W tym wypadku wydaje mi się to także niezbyt realne.

  • 7. Data: 2009-03-14 08:46:14
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Szymon pisze:

    > Odczytuję to jako złotówki. Ale chyba faktycznie - mój błąd. Tylko jeśli
    > przyjąć, że 5 depozytów przypada na 1 klienta to mam rozumieć, że ma tyle
    > kont lub lokat? W tym wypadku wydaje mi się to także niezbyt realne.

    ja mam 5 w mBanku

    --
    krzysiek

  • 8. Data: 2009-03-14 08:50:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
> [...]
    > chyba niezbyt wiele... Czy kto może posiada jakieś info jak wygląda stosunek
    > depozytów do liczby klientów w innych bankach?

    Ja np trzymam 55 zł :) Na wypadek awaryjnej konieczności wypłaty z
    bankomatu (nawet obcego stąd i 5 zł na prowizje). A karta mBankowa leży
    w szufladzie w domu.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-03-14 08:59:50
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > ja mam 5 w mBanku

    Ja mam ekonto, 2 emaksy i 4 emax+ i jakieś 3 fundusze. Zwykle ma kontach
    leżą jakieś grosze - choćby % - może prócz ekonta. Niemniej daje to ok. 10
    produktów (jeśli liczyć każdy fundusz jako osobna lokata kapitału). A gdzie
    tu mówić o ludziach mających lokaty jeszcze, czy tam emaklera?
    Swoja drogą ciekawe co rozumieją przez pojęcie "depozytu". Konto z 10
    groszami to już depozyt, a wyzerowane to tylko produkt?

    Zauważ, że w przypadku killera zwykle ludzie zakładali co najmniej 4 lokaty,
    po zmianie niektórzy nawet po 10 (10x1000), a mbank zdecydowanie bardziej
    rozwiniętą ma bazę produktów.

  • 10. Data: 2009-03-14 09:17:36
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Szymon" <n...@o...pl> napisał

> [...]
    > niedawno była podawana informacja o przekroczeniu 2 mln klientów przez
    > mbank. Mam rozumieć, że średnio klient w banku trzyma... 5 złotych???

    Ja mam u nich 2 zł od prawie 3 lat, bo jakoś nie mam czasu na likwidację
    rachunku ;-)
    Może takich jak ja jest więcej ;-)