  • 151. Data: 2009-03-17 08:11:11
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: Pete <n...@n...com>

    szczurwa pisze:

    > Drogi kashmiri, nie da rady. Pod tym względem jestem pryncypialny. Od
    > kiedy w Poznaniu porysowano mi samochód,

    Parkowałeś może na drodze tylko dla rowerów?

    > krakowiak wszczął bójkę tylko
    > dlatego, że byłem koleś z Warszawy,

    Miałeś na sobie białą koszulkę z L w kółeczku?

    > to samo pewien gdańszczanin,

    j.w.

    > a w
    > Olsztynie przerżnięto mi wszystkie opony.

    Zaparkowałeś na miejscu dla niepełnosprawnych?

    > Na płatnym parkingu przed
    > Sądem Okręgowym !

    Płatny nie zawsze znaczy chroniony. Wiesz co to strefy płatnego parkowania?

    No offense, ale to samo równie dobrze może spotkać kogoś w W-wie.

    --
    Pete

  • 152. Data: 2009-03-17 09:39:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 21:00:31 -0500, witek napisał(a):

    > To mieszkanie sprzeda, kredyt spłaci i jest do przodu.

    W międzyczasie ceny nieruchomości spadły... I gucio.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 153. Data: 2009-03-17 10:21:03
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał

    > W międzyczasie ceny nieruchomości spadły... I gucio.

    No to może wynająć komuś, komu kredytu się brać nie opłaca. A sprzedać za
    kilka(naście) lat. No chyba, że wierzysz w bajki, że od teraz to ceny
    mieszkań będą "dożywotnio" tylko spadać, spadać i spadać, jak w ostatnich
    latach frank, dolar i euro ;-)

  • 154. Data: 2009-03-17 11:03:54
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Tak sobie wmawiaj.

    nic sobie wmawiać nie musi.

    Po pierwsze - nie natychmiastowej, tylko 30 dni. Po drugie - zwykle bank
    daje alternatywę w postaci doubezpieczenia kredytu, czyli de facto
    zwiększenia marży.
    Po trzecie - wszystko zależy od tego, w którym momencie spłaty kredytu
    dochodzi do spadku wartości nieruchomości i o ile procent.

  • 155. Data: 2009-03-17 14:44:59
    Od: z <z...@g...pl>

    witek pisze:

    > wbrew pozorom jego myślenie nie jest głupie, bo ja robię podobnie.

    Ja tez tylko kwoty mniejsze i wklad wlasny byl 50%

    zch

  • 156. Data: 2009-03-17 18:14:51
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie nie. Zysk oznacza, ze oplaca sie wynajmowac (teraz) zamiast sprzedac
    > (takze teraz). Nie ma znaczenia iles ktos za co kiedys zaplacil
    > i w jakich pieniadzach.

    Jak ktos 'zawodowo' inwestuje w nieruchomosci to tak. Ale jak
    ktos ma jedno mieszkanie na wynajem to sa rozne powody
    by nie sprzedac mieszkania. Ktos wyjechal z miasta,
    rodzice trzymaja mieszkanie dla dzieci itp.
    Jezeli w ich przypadku rata kredytu za mieszkanie wynosi 1000 PLN
    a za wynajem dostaja 1500 PLN to sa do przodu 500 PLN.
    A jak ktos placi raty 2000 PLN to przy wynajmie za 1500 PLN
    musi dolozyc 500 co miesiac. A jak podniesie cene to moze
    nie znalesc chetnego, obecny lokator moze sie wyprowadzic
    a nastepny moze byc 'wesolkiem' ktory bedzie zapominal
    o takich drobiazgach jak placenie:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 157. Data: 2009-03-17 18:47:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 11:21:03 +0100, Emka napisał(a):

> [...]
    > kilka(naście) lat. No chyba, że wierzysz w bajki, że od teraz to ceny
    > mieszkań będą "dożywotnio" tylko spadać, spadać i spadać, jak w ostatnich

    Przez kilka najbliższych lat IMO będą spadać.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 158. Data: 2009-03-17 18:51:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > 2. za 10 lat, przy wzięciu kredytu i odkładaniu drugie tyle byłoby to
    > już twoje. Tak dalej nie będziesz miał nic, ale srednio 120 tys poszło
    > się bujac.

    ROFL. Chyba za 35 lat płacąc dwa razy tyle + czynsz (dodatkowe 500 PLN).
    Po co odzywasz się w temacie o jakim nie masz pojęcia ? Nie znasz rynku,
    nie znasz cen, nie znasz realiów (wiesz ile kosztuje mieszkanie na
    Mokotowie?) i wychodzi na to, że bredzisz.

    --
    Mithos

  • 159. Data: 2009-03-17 18:53:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > To mieszkanie sprzeda, kredyt spłaci i jest do przodu.
    > Albo wynajmie podobnie myślącym co on, że sie nie opłaca i kredyt sam
    > się będzie spłacał.

    Płacić 2500 PLN raty kredytu + 500 PLN czynszu (liczniki najemca zapłaci
    sam) i mieć z tego 1500 PLN na czysto (za tyle takie mieszkanie można
    pewnie wynająć, 1200 PLN to okazja). Biznes by witek.

    --
    Mithos

  • 160. Data: 2009-03-17 18:59:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Baloo pisze:
    > Mithos, a co w sytuacji, gdy ktoś kupuje mieszkanie pod wynajem?
    > Rata 2500 zł, czynsz, inne pierdoły. Też wynajmie komuś za 1600 zł?

    Teraz trzeba być głupcem aby kupować po to żeby zarobić na wynajmie.
    Jest to awykonalne.

    --
    Mithos